.

субота, 19. март 2011.

Zene koje varaju muzeve

Imali smo okupili grupu naših prijatelja koledž za tjedana odmora i shvatio da je iznajmljivanje kuća i dijeljenje troškova, bi ispasti da bude jeftinije.zene u najboljim godinama  Kuća imala je četiri spavaće sobe i blok udaljena od plaže. U svim smo bili četiri momci i pet djevojaka. Dvije spavaće sobe za djevojčice do stepenice i dva za dječaka u donjem katu. Bio sam vezu s jednom djevojkom po imenu Lourell i moj prijatelj je s Kathy. Bilo je vrijeme kada Lourell i ja bi ostati natrag na seks, dok su ostatak bili dolje na plaži. Naš odnos je bio baziran na druženju, ali bez žice u prilogu, a oboje smo željeli zadržati ga na taj način. Svi smo bili vlasništvo velik vrijeme odlaska na plažu i uzimajući pijan u večernjim satima.Jednoga dana moj prijatelj i ja ostao na plaži, a svi drugi je otišao natrag u kuću. Došli smo natrag potonji ih naći pijan i da divlje stranke. Lourell počeo mi govori kako su ona i Kathy i djevojka po imenu Linda, izvukao ovo kupanje apartman dečki dolje na njegov ankles, u osnovi, izlažući ga nak! zene traze mladje muskarce


ed pred svima. On je brzo dobio trupaca natrag gore i chaced upstrairs nakon cure u zavojima Lourell u sobi. Rekla je da ju je zabodena na krevetu i imala je hlače do koljena i oko Srušit gaćice, kad je uspjela ga je odgurnuti krevet i pobjegao. Ona je pripovijedao mi je ovo s velikim osmjehom na licu, koja mi conviced da ona stvarno bi uživao uzimajući oduzeta mu. Pridružio sam se stranke i realiced ​​su bili igranje igara za pokušaj da se svuku goli jedni druge.Ja potajno rekao tip koji je dobio hlače, da bih mu pomoći da strip Lourell kao vratiti. Čekali smo za stvari koje treba ohladiti i čekao pravi trenutak da to učinite. Oboje smo gledali seks  jedni na druge kao Lourell otišao do strairs da ide u kupaonicu. Sam mislio da je ona warering T-shirt bez grudnjak i gaćice, i to je bio idući u biti lako da se svuku golu.Čekali smo za nju da dođe iz kupaone i njezin uvučen u sobu i počeo joj svlačenje. Imali smo joj učiniti! Nevine picke


wn joj bič ni u kojem trenutku i trunned svijetli crveno kad je izgubila bič i sama fond zene koje varaju muzeve bespomoćno gol. Ja sam tako dobio uzbuđen sam bio određen da bi joj neugodno koliko sam mogao, pa sam bacio joj odjeću kroz prozor i rekao joj da smo idući u njoj nositi downstrairs na živnuti stranke. Znao sam da iako je bio užasnut što smo o tome bili učiniti, ona je idući u uživati ​​uzimajući nasilno paradirali goli ispred grupe. Ona din \ 't čak dići mnogo borbe kako smo nosili joj dolje. Stvari je dobio malo izvan kontrole među pijani ljudi navija i odlučila remen joj raširena na uglovima blagovaonom stol kako bi joj previjati se za neko vrijeme. Mislim da smo svi dobili uključen po njoj podigli nipples i njezin raširena natopljene maca. Imali smo mnogo zabave ukrašavanja njenog golog tijela s bičem vrhnje i charries. Ja sigurno experince najviše su joj dati barem nekoliko orgazama. 

Нема коментара:

Постави коментар