.

субота, 5. март 2011.

Vruci sms


Ja sam bio sastanak   ova djevojka za hot za oko osam mjeseci, i potpuno u ljubavi s njom. Da vam kažem što je ona izgleda, Ona je atletski, dugu plavu kosu, lijepe grudi o velikim C kup. Ona ima malen struk, i magarca bi se smatrati uzrok mjehurić stražnjica dolazi niotkuda. U svakom slučaju, ona je čitala novine i vidjeti gdje su holding natjecanje cheerleading isprobati. Bila je navijačica još u srednjoj školi, tako da sam znala da bi mogao napraviti to bez problema. Probajte outs su u tri dana, pa je izašla kako bi ih kupiti uske crne hlače streachy, i uske tanktop. Kada je počela, ona nije Jumpin 'dečka. Sjedio sam na kauču iza nje i gledao joj dupe nasmijati malo kad ih je učinio. Kad joj je bilo učinjeno, ona okrenuo i pozvao me u šali perv. Ja spanked joj dupe, i reče: "Kladim se da ćete imati najbolje dupe vani." Ona je dobio ljut na mene i rekao: "ja neæu pobijediti za što je najbolje dupe." Rekoh, "ja znam , ja sam samo šalite. "Dobio sam i dao joj zagrljaj od iza, i šapat u uho joj:" Oglasi sms hej neka je što ste dobili od ove uske odjeće, i imati malo zabave. "Ona je rekla," ne, ja 'm sve znojav. "prošaptala sam," mmm, to mi se sviđa. "Nasmijala se, a zatim okrenuo i poljubio me.
Ona je rekla: "Zašto ne, mi se od tih odjeću?" Pa sam skinula je tenk vrh prvi, a grudi su seksi odskočiti na njih. Zgrabio sam ju pravo sisa, i počeo da ga squeez kada je uhvatio ju je ostavio sisa i lizali. Dospio sam dolje da joj gnoj * y s moje ruke i počeo trljati bacio joj hlače. Ona je počela jecati, and roll joj glavu natrag i naprijed u krug. Onda sam zgrabio joj dupe i iscijeđen. Rekao sam, "da ne masti, a ne firma. To je savršen. "Ona je rekla," sada sve to treba je vaš tvrd tvrda ko * K u njemu. "Rekoh," skinuti hlače. "Ona je savijen prema dolje i skinula je hlače u seksi zašto, trese bokovima i jiggling joj dupe. Kad ih je dobio u potpunosti isključiti, ona potpomognuti magarca pravo do mog throbing co * k i počeo ga ovan u meni. Rekla je, "to shuve u teško i duboko. Učini me krik na vrhu moje fu * rod pluća. "Sam pao moje hlače i počeo da ga stavite u nju. Bio sam o da zgrabite bokovima, tako da mogu ići stvaran brz, ali ona me iznenadio i počeo ponovno ovan u meni. Ona je vrištala, "K fu * moj mast magarac! čine ga povrijediti tata! Fu * rod zlostavljanja moj gnoj * y. me tretirati kao dobar za ništa kurva! "Ja spanked joj dupe, a ona reče:" jače, jače! "pa sam spanked joj moje najteže, a ona je vikala:" O Bože da! "Nakon nekoliko minuta smo se zaustavili. Ona joj je dobio PJ-a na i otišli smo u krevet. 
Fast forward na dan natjecanja. Mi smo ustali i sam napravio joj doručak. Ona je rekla: "Ovo je veliki dan." Rekao sam: "Ja znam da ćete učiniti dobro. Nasmijala se i rekla: "Nadam se." Mi smo jeli, pa je otišla na ići dobiti spremni. U nekoliko minuta, ona je došla iz sobe gleda pravi seksi u njoj Cheerleading odijelo. Ona upita: "hej Hun, Kako ću izgledati?", Odgovorio sam, "nevjerojatno." Ona mi je dao poljubac, a zatim lijevo za probati izlasci. Znao sam da je gonna biti cijeli dan stvar pa sam otišao to moj prijatelj kuća družiti i razgovarati s njim o tome što je otišla raditi. U šest JA je otišao kući misleći da bih biti tamo. Kad sam tamo, ona nije bila tamo. Sjedio sam kod kuće čeka da joj se vratiti. Oko 23:00 sam čuo ključ se umetnuti u vrata.U došao u moja djevojka, i još jedna djevojka iz Cheerleading stvar, i oni su potpuno otpad. Moja djevojka je nosila bocu votke vanilije i njena prijateljica i devojke za sms sex  je nosio bocu ruma. Moja djevojka nerazgovjetan, "hej Hun smo doma." Rekoh, "how'd sve vas učiniti danas?" Prijatelj koji je imao crnu kosu u seksi svinja repova nerazgovjetan, "oni fu * rod bastards na mjestu nas je odbacio. Napravili smo to savršeno također. "Moja djevojka nerazgovjetan," oh F * CK ikad. Ne treba biti cheerleader i imaju tisuće dečki bulje u mene da znam da sam lijepa. Imam sve što mi treba ovdje kod kuće. "Onda ona mi je dala poljubac na usnama koji se pretvorio u na francuski poljubac. Njezina prijateljica nerazgovjetan, "Ona je način da se mnogo piti." Moja djevojka se nasmijao i nerazgovjetan, "gledati u vas. Vaša kao pijan kao što sam ja. "Njezina prijateljica nerazgovjetan," Barem ja mogu hodati ravno. "Moja djevojka počela hodati, i pao na pod i smijao se. Njezina prijateljica se nasmijao i nerazgovjetan, "vidi, ja sam vam rekao." Moja djevojka je ustao i nerazgovjetan, "ok ja pio previše, tako da ono." Njen frend nerazgovjetan, "Hej, zašto nisi mi reći svoje dečka vruće kao pakao? "Moj girfriend otišao do mene i zagrlila me. Ona nerazgovjetan, "hands off Bi * ch on je moje." Njezin prijatelj je otišao do mene i nerazgovjetan, "omogućuje svi dobili troje ide." Bio sam šokiran, a moja djevojka nerazgovjetan, "do vas babe. Želite li? ", Rekoh," to je ok sa mnom. "Moja djevojka nerazgovjetan u šali," oh, tako da sam samo ne fu * rod dobro za vas više? "Onda je skinula je Cheerleading outfit. Otišla je do mene pravi nesigurno i savijen prema dolje staviti glavu u desno ispred mene. Ona nerazgovjetan, "stand up baby." Tako sam učinio, a ona stavi mi ruke na magarca. Ona nerazgovjetan, "Ti voliš ovo fu * rod uporište previše da ga se odrekne." Sam ga ošamario i rekao: "Ja nikada ne bi ovaj veliki plijen gore." Mi poljubi, a ja pao moje hlače. Ona se okrenuo i zaglavi joj dupe van. Ona je okrenuo glavu i pogledao me sa nevinim slatka lica. Ona nerazgovjetan, "pokupiti rupa dijete." To će biti naš prvi put radiš analni seks pa sam htjela da to učiniti. Ja umetnuti moj throbing co * ka malo u njoj zbijeno magarca rupa. Mogao bih reći da je bila na početku pocijepati. Rekao sam, "babe, ti ok?" Onda je ona nerazgovjetan, "Fu * rod me pocijepati med. Teže, jače! Tretirajte me kao glupi pijan kurva sam.
"Tada je počela ramming magarca u meni brzo. Zgrabio sam svoju punu trbuh, i krenuo na nju real fast. Ona je vrisnula, "UH UH UH! SLAM MY FU * KIN BIG ASS! "Mi smo bili uzimajući znojan i ja mogla reći gotovo je učinjeno. Ja pucao najveći teret sperma sam ikada učinio u mom životu. Ona nerazgovjetan u mekom seksi glasom, "Oh sh * t. Napuni me da topla sperma dijete. "Zaustavili smo se i sjede na kauču. Ona je pokušala da mene panika i nerazgovjetan, a trljanje joj trbuh ", mislim da će izgledati iznenađujuće trudna." Rekoh, "što? Mislio sam da ste bili na pilule. "Ona nerazgovjetan," Ja sam samo fu * rod s glave. "Onda je njezina prijateljica mi je došla i nerazgovjetan," li spremni za mene? ", rekao sam dok je pokušavao uhvatiti moj dah, "Da li spremni?" Ona nije odgovor, ona je samo okrenuo i strattled oko moje noge. Kao što je spušten sam stavio moje ko k * u njoj $ $ rupa. Ona mora u to učinio prije cuz počela oplakivanje i jiggling joj dupe kao ona spušta na njega. Ona je savijen prema dolje i stavi joj ruke na terenu. Ona mi je snažno tuklo u magarca da mi oko 20 minuta. Onda je ona nagnutom prema natrag na mene. Ona nerazgovjetan, "ti si veliki fu * k:" Ona je dobila od mene i raspoređen prema naprijed nekoliko koraka. Ona se okrenuo i dobio na svojim koljenima. Ona je počela da mi daju blowjob. Nakon nekoliko sekundi ona stavi cijeli moj co * k dolje joj grlo vesele devojke hot i pogledao me s njom pijani očima. Uzela ju je iz usta i gagged. Ona nerazgovjetan, "Bog Volim co * K." Onda moja djevojka nerazgovjetan, "ti si kao kurva." Njezina prijateljica nasmijala i nerazgovjetan, "hvala. vam. "Mi smo svi otišli u krevet i to je kraj zabave noći.

Нема коментара:

Постави коментар