.

субота, 12. март 2011.

Besplatan sms preko interneta


Nedostaje mi njezina mačka-like oči bulji dolje na mene, dok odskakanje na me na one večeri. (Ili) kada se pogleda gore dok su joj usta progutala moje tvrdoće, klizne unutra i van.sms chat upoznavanje  a ja sam posebno volio svoj izgled kad je moj jezik i moje usne plesala zadirkivali između nogu .. Ja bih pogledati gore i oni su na mene. Fiksni u čežnja. 

To je 114 godina dolaze studenog usudio bih se reći, budući da smo vidjeli jedan drugoga. Prljavi strane Soho je to. Ako ste ikad bili znat ćete većinu Soho je prljav, ali to se imati pravo na slavu za to. Ona ima svoje tajne, svoje duhove. Ljubitelji-bolno slomljen od sudbine,fejsbuk dopisivanje  predaju i gubitka. Pjesnici i umjetnici suze teku ulicama naizgled uobičajeni kao kiše i štakora. 

Kao da su vile jutro - mi ležala gola, uvijena oko jedan drugoga, magla je bila gusta protiv našeg jednog prozora u gornjoj sobi malo mi se zove dom. Kiša kuckanje ulicama dolje i čuo sam uobičajeno trube, zvona zvone, konji clopping na kocka kao da konkurencija jedni s drugima. Ona je pogledala u mene i rekao: "Ja sam vrsta uplašena". Ljubio sam joj nos i rekao joj da je to u redu. 

Ona je htjela biti poznata plesačica i ja, ništa. slanje sms Glazba kao tvar koja je vozio moje srce, ali nisam mogao držati stvari zajedno jako dobro. Mi smo tamo postavio tijekom jutra, trčanje preko ruke jedni drugih tijela. dorada došao sporo, kasno popodne. Ostavili smo naše jedna soba prision i otišla malo pub na uglu za mali zalogaj i piće. Hodali smo, ruke osvojila čvrsto zajedno. 

Kroz grad, a jednom sam imao čudan divljenje za kišni tamni svijet da lebdio ovdje naizgled svaki dan. Osjećao sam se divljenje za stare zgrade, šut, ostave golubova koji ugniježđenih na njih. Gledanje lica od onih koje smo prošli, neki stari i puknut sa linijama života, dok drugi, svježe pjenušava, živ. Živio sam oba od tih, ja sam gledao u ogledalo mnogo puta i vidio jednog od tih lica. različitih jedan dan na sljedeći. Nemoćni gotovo da sebi pomoći. Ona je mogla. Ona je bila jedina utjeha sam ikada bio dopušten u mom životu. 

Zvona stare crkve zazvonio.sms besplatno  mi pogledala u jednom drugom, zaustavio i zagrli za ono što se činilo kao sati na kraj. Ruku pod ruku smo napravili naš put prema dvorištima. Kiša je objavio da je tečaj - atleast za sada, a mi zgazi preko čelične tračnice zatim hodao volio dvoje djece na imaginarne avanturu do pjesme skače na križu veze. Uzimajući vremena za igrati čvrsto uže Walker sada i onda hodanje jedno stopala ispred drugog na mokro tračnice. 

To je bio tamno sada. Došli smo na vanjskom dijelu starog grada. Zaustavljanje i okretanje, mi se osvrnuo na to kao da je zaslužio štovanje, umjesto pobune.Mi okrenuo i suočio se međusobno i sa svim strast koji su palili unutar jedni za druge mi zaključana naših usta zajedno. 

Klizna moj jezik kroz njene usne sam mogao osjetiti njezin vuče na moj kaput.Pomogao sam ga pada od mene onda sam izdvajali joj kaput off njezina okvira.Polaganje dva sloja dolje zajedno smo se spušta na njih između tračnica. Sms upoznavanje

Pojavljuju kao dva mlada tinejdžera doživljava jedan drugoga po prvi put, hladno hladnoću kasno predvečerje grijanom kao strast donio pare iz našeg tijela. pletenja, dodirivanje, gledanje, ljubljenje, ulazak ..... zemlja se potrese ispod nas, donoseći naša tijela u jedno. 

Na jednom trenutku smo vidjeli prednjih svjetala, i zaključana naših usta. 

Нема коментара:

Постави коментар