.

среда, 30. март 2011.

Sms oglasi

Volim gledati jebacinu  moja supruga sama sići, ja bi joj zatim počeo vodič ruku joj pička. Ja krenuti pomoću vibratora, dildo ili jede joj maca.
Ja joj vezati ponekad i koristiti zec vibrator na nju, uzmem slike jer je ona i cumming squirming kao ona dobiva off.
Mi smo je na cesti jedan dan oko 7:30 ili tako da u jutro nakon što je cijelu noć stranke, još uvijek prilično izgubiti. Moja supruga je imala na haljini, volim igrati s njom maca kao što smo voziti oko
, Počeo sam trljanje ruku gore i dolje unutrašnjost bedra kao sms erotika  što sam radila joj haljina gore, polako trljanje protiv nje klitoris kao što sam učinio. Ona slajdova dolje u sjedištu i širi joj noge za mene
Ja utrljati joj maca usne preko gaćica. Radim moji prsti pod noge bend i gurnite joj mokro pićka. Ona stenje i gura protiv moje ruke. Nakon nekoliko minuta sam uzeo je za ruku i vodite je ka on maca.
Ona gura joj gaćice dolje joj noge i radi joj haljina gore, tako da mogu vidjeti njezine lijepo mokro pićka. Ona je pokošen u sjedalo s njom zatvorene oči i njezine noge širiti wide.She se poigrava s njom sjenica i prst sebe jebote za mene. JA držati trljajući joj nogu i rekao joj kako ona izgleda velika i koliko ona me uzbuđuje.
Kako vozimo kamion dolazi pored nas, vozač gleda na nas, on je dovoljno visok da vidi  
sms erotika svaki djelić mog supruga. Gledam joj prst joj maca kao ovaj tip satova, ona ima oči zatvorene i ne zna. Erotski filmovi za gledanje preko interneta
Mi smo okrenuti na stranu ceste i glava za dom, do sada moja supruga je sperma nekoliko puta. Idemo u kući, ja joj jesti, ona je sranje moj penis, a mi jebati. Kao što sam zajebavati joj mislim o ovom ukupno stranac promatranje moj supruga prst joj maca.

Нема коментара:

Постави коментар