.

четвртак, 10. март 2011.

Sms upoznavanje

Prošlog tjedna, moja žena je otišla na Dudai i ja zajedno  sms oglasi sa svojim 22 godine kći je bila sama kod kuće.Dopustite mi da vam kažem da je moja supruga je vrlo konzervativan i ne voli svoju kćer da imaju čak i dječak prijatelj. Ja sam ipak, liberalne i ne smeta da slobodno spolu, a koji možda moja kćer zna. Na vikend noći, Morao sam otići u moj ured u večernjim satima i rekao moja kćer ne čekati za mene kao što bih se dolazi nakon sredine noći. JA je uzeo duplikat ključeva glavna vrata sa mnom i rekao joj da sms cure za upoznavanje spava bez gnjavi da otvori vrata na moj povratak. Međutim, morao sam se vratiti u 8:00 kao i moj šef je otkazan sastanak. Na moj povratak, pozvao sam na moj djevojka prijatelj, je imao puno pije, ali se vratio bez seksa s njom, kao što je očekivala svoje goste. Seks u braku
Potpuno visio, kada sam ušao moj dom, saznala sam da moja kćer 22 godina već je otišao u njezinu sobu.Bio sam mijenja moj haljina s ležerno iz straha od moje kćeri i stajao gol i dalje s mojim kurcem podignuta, kada sam čuo oplakivanje i onda bang otvara moju sobu. Moja kćer s remen na dildo i jedne njezine prijateljice (koji je došao da ostane noć s njom za studije) i apsolutno goli i visio, ući u moju sobu, uzvicima "omogućuje imaju sex u mom Papa's krevet". 
Vidjevši me gol, obje djevojčice u početku su bili iznenađeni i šokirani, a onda opušteni i počeo gledati u moj penis. Moj šok također nestala i osjećao sam se moj kurac dobivanje otvrdnu. Pod mamurluk alkohola, i ja ne mogu odoljeti. Preselio sam se naprijed da iskoristite svoje prijateljice grudi i njezin prijatelj također je došao naprijed i uhvatio moj penis je sada u potpunosti podignut. Vidjevši joj se kreće moj seksualni izgladnjelo kćer također pomaknula prema naprijed i pokazao veliki interes. sms poznanstva  Ubrzo je uhvatio moj falus i počeo dajući joj nježan poruke. Ubrzo sam shvatio da joj žedni jezik je naučio sve trikove od seksa blogove i njezin seksi djevojka prijatelj. O, Bože moj, zaboravio sam da je ona svoju kćer i bez odlaganja, moj kurac je bio u svom lijepom i sočan maca. Imali smo um boggling noći. Ja jebeno moja kćer i njena prijateljica, kroz sve rupe. To se nastavilo i za iduće četiri noći, dok moja žena je došao natrag. Čak i nakon što je moja supruga je povratak, kada smo pronašli jedan sat ili tako, mi ne propustite priliku da istražite jedni druge privatne organe sa našim jezicima. Siromašan devojke očajnički treba moj jezik i hard / iskusni kurac. Želim moja supruga čuva ide u inozemstvo, a mi bi to radili, kao što smo oboje kao i svaki drugi's sokovi.

Нема коментара:

Постави коментар