.

среда, 23. март 2011.

Gole zene


Sam bio događaj neki rad na ugovor na 5 zvjezdica restoranu u sred noći. Rad na kućište motora za velike pivo hladnije. Bio sam ležao na podu s alatima raspršili okolo. Otišao sam ustati da bi dobili neke alate iz mog kamiona. (Damn je meksička žena stoji tamo me gleda) sam prva stvar koju sam primijetio je rascjep. Imala je oko 8 uske cijepanja između 38's je bila pakiranja. Njezina tittles su više od 3 / 4 na otvorenom. debele gole zene Mislio sam, lijep skup Hooters, osjećao sam se poput skakanja između em.
Rekao sam, Lady one boobs izgleda dovoljno dobro da proguta. Uz oklijevanja, je uhvatio rub ovratnika i srušena otkriva one Hooters. Njezina tits su 38's W / barem velikim C, D možda čašu. Bradavice poput vrha moj prst i areolas je mrak pokupiti. Vam se sviđa?Vam se sviđa moja Tits rekla joj loš engleski.
Pitao sam tko je ona. Ona je rekla, ja sam Maria, domaćica, ja čistim restoranu cijelu noć. Što radiš pitala je. Ja radim na hladnjaku Rekao sam joj. Oh Goody, ja mogu pomoći ruku te alate, ona squatted dolje s njom noge stan na katu. Njezina kratka suknja ustali. (Oh wow, br gaćice bilo) joj beba stražnjica glatko maca je zurio u mene blistavim bacio izgraditi svoje ženske seksualne vlage. Odmah drvenastog pojavio u mom Crouch.Što vam je potrebno sada Maria pitao. Ruka me nekoliko žica orasima. Rekao sam joj.Dis, upitala je. Ne, ne žica orasima. Ona stavi joj ruku na moje bedro i postizanja moje ruke. Maria gumiran preko mog drvenastih dok je sjedila leđima.
OOOooo ヾ uzdahne. Nice Dicky sam rekao, mi ne bi trebalo biti to, ono što o vašem mužu? ona je odgovorila: O heem, oženio, ali ne i ja. Gringo želite učiniti gadan? I nasmiješio, ja mogu biti uvjeren Whatcha dobio na umu? Maria spustio kartici mog zatvarač dostizanje u za drvenastih da twitched na njezin dodir. Njezin mali toplo ruke zavladala moje muškosti, moka Dickey Uzdahnula kroz njezin osmijeh. Maria ga poljubi, lizanje i vratila me grču off. Ona je dubok dah i moj penis nestala niz njen vrat. Maria dubok throated mi kao najbolje mogla. Ona je isisan glavu, pomiluje ga nekoliko puta sa svojom malom rukom i mi uzrokuje da zajebavati joj lice s moje grudi slanje drhtavice kroz moje tijelo.
Kao što sam povećao brzinu i dubinu, ona nije previše, prisiljavajući joj tijelo na moje lice. mexican maca nije previše loš. Ustala je i skočio na pivo hladnjak, šireći joj noge širok. Panocha! PANOCHA, Ona je vrisnula.
Fuck Moj PANOCHA, Njeno panocha je blistavim iz njezine usne. debele zene gole  Želite li ovo sam pitao.Oh yeah Maria preselio blizu ruba, joj noge visoko u zrak. Dobio sam iz kondom. Ne, ne kiše kaput kaže ona. Dospio sam i odvojen joj usne i stegnut joj mali gumb, klizna između njezine usne panocha Maria otišao orasima. Ja donno ako meksički dudes su nedostatak veličine, ali, dovraga njezina pička je zbijeno. Bacila je ruke oko mog vrata.Sam joj pokupila kao ona odskočiti na moj nesiguran. OOOOooo, Gringo Da Fuck Moj Pooosy, Moj penis je između peddles joj meksički cvijet. . OOOOooo, Gringo Da Fuck My Hard Pooosy, nastavila je odskakanje na moj penis ide dublje svaki put je ona učinila. Debele zene goleKao što sam potonuo do dna svoje praznina.
Maria zadržao deranja out my Pooosy, Moje Panocha ona tako osjeća goood. OOOOooo, Gringo Da Fuck Moj Pooosy teže, jaše mi je teško i brzo dok njezin orgazam hit joj utroba.Oh, Oh, Oh My Gawd Gringo, ja cum! Joj je drži u svojim rukama. Sam joj sjeo na hladnjak opet dalje potisak u svom panocha teško. Stavio sam joj noge iznad moje ruke kreće ih visoko u zrak ponovno. Sam mi je snažno tuklo dok sam joj poooosy thumbed joj guzu. Nakon što ga je navlažiti dovoljno dobro da može to učiniti, ja povukao i otišao za magarca. Ne, ne ne jebi moj magarac ne, ne! T je prekasno. Već sam ušle joj zbijeno magarca meksički.
Kao što je squirmed težak da biste dobili moj bluza iz njezina stražnjica. Maria zadržao deranja, NO NE jebi moj magarac ne, ne Ona je ubrzo usporio i počeo uživati. Osjeća tako goood. OOOOooo, Gringo Da Fuck Moj dna, počela se potisak nazad protiv mene kao i moj matice šamaranje joj guzu obraze. Vi ikada vidjeti Piletina (kokoš) back up?Ona je u potrazi za nešto! Ona je ono što Maria podsjetio. Ja fingered joj poooosy i štipanje klitoris dok sam joj dupe mi je snažno tuklo. Osjeća tako goood!. OOOOooo Da Gringo. Samo onda sam čuo stražnja vrata otvorena. Nisam mogao rizik da budu uhvaćeni jebote ovaj meksički pilić. Ja požurio povlačenjem moje hlače gore.
Oh ne, Gringo Fuck Moj dnu, dat je samo moj systa Marie. Ona je vrisnula. U tu Marie, mi smo ovdje, njezina sestra hodao po zidu. Damn ur blizanci! Da identičan Marie, rekao je.Ona vidi što se događa, nije oklijevao. Ona je skliznula naramenica s ramena skinula kako joj je kuća haljina je pala na pod. Maria i Marie nisu bili identični. Marie je patch kose u potpunosti pokriva joj panocha. Izgledalo je kao narasla preko džunglu s kanjonom desno dolje centra. Kao što je Marie gledao moj kurac ide u njezinu systa's ass, joj pooosy pokazuje znakove vlage i dobivanje vlažnija od drugog. Mene previše, Maria mene. Želim neke.
Ona je skočio na hladnjak pored svoje sestre bacajući joj noge u zraku. Maria je rekao, Sis, Dis gringo je gooood bluza, on je teško ostati dugo vremena Marie počeo prst sebe i štipanje Maria bradavice. Mislio sam da (Što je ovo lezbijski incest) Maria, rekao je, Gringo, moj systa je goood pooosy previše! Njezina panocha je tako slatko.
Damn su incest Lesbians Marie uzela prsti joj Maria's usta, a ona isisan vlage za njezine sestre prstima. Pogledajte Gringo! Ona je tako slatka, Sve to vrijeme sam još uvijek bio jebeni Maria's magarca. Bila je brušenje joj dupe natrag na mene tako teško sam počeo da se sperma. Sredinom ejakulirati Marie uzeo moje grudi od njezine sestre dupe i stavi je preko Maria's usne. Kako sam nastavio cummming Marie imala svoje prste pune mojih kremasti sperma i jebeni joj sestre panocha s prstima. I Dalje, ona viknu.
Marie počela milovati moj flacidan slabić, ubrzo je bio pun dobre gole zene  drvenesti opet. Ona me je vodio u bar i ukazali na bar stolice. Sjeo sam, ona hopped na moj krilo mene suočavaju.Ona ustade ah malo sub pravo na moj penis kao da je rođen tamo. Oh yeah, Maria on nemaju ah lijepe grudi Počela ide lijevo-desno, gore i dolje. Maria je lizanje sisa i njezine sestre grudi. Samo sam sjedio i pustiti te meksički sestre imaju svoj način sa mnom.
Marie je kosa pokrivena panocha je događaj prilično dobro. Ona me je cumming u velikim potocima, ona pala natrag u Maria's ruke a da pritom nastavi jebati moje grudi i francuski poljubac njezina sestra. Maria i Marie su u ah 69 sjenica sisa položaj. Držao sam se na Marie kukova joj može očuvati od pada. Maria postignut do Marie's klitoris milovati teško i Marie učinio isto. Uživao sam gledajući ove meksičke pilići igrati jedni s drugima. Obojica su sišli zajedno. Maria skliznuo između njezine noge i sestre cuddled u blizini klitoris na klitoris. I počeo jebeni jedni druge Brzi i žestoki. Sjedio sam leđa i gledao ove lezbijka incest sestre zajebavati.
Oni su oboje deranja jedni na druge, Fuck moj panocha, Fuck moj clitty, oh da sestra. To tako osjeća goooood.
promatrajući ih moje grudi vratio u život. Ja se nalazila ih oboje. Marie grabbed moj penis i to proguta na iskap. Ona bobbed na moj kurac u sklad sa svojim sestrama lupanje joj panocha. Marie mi je penis dolje joj grlo mexican dovoljno daleko za mene sićušna posuda za slap joj podbradak i mene isisan off na nju s nacrtati. Bio sam blizu eksplodira. Želim da ovaj put Maria, uzeo moj nesiguran kad sam razbila moju orasima.Gobs kremasto goop oboren njen vrat.
Ja potisak tvrdi u svojim vrućim ustima. Ona je svakog potoka i dobre gole zene  proguta ga jedan za jedan. Marie lagano stisnutu moje loptice i isisan na njih. Sestre su blizu orgazma, kao dobro. Gringo, Marie, rekao je. Panocha, Fuck moja Poooosy!] O ", broj NO me ne Maria vrištale. Slušaj dame, ja sam samo 1 slabić, morat ćete se boriti preko njega. Odgovorio sam. Zgrabio sam moj kurac i to ukazuje na oba Meksikanci Maria me grču dolje na vrhu nje. Ona guraju moje grudi između nje usne i na njoj panocha u jednom pokretu. Oh yeah Gringo, zajebavati joj teško, da me tretiraju poput ah ulici poota. Fuck vaše poota kurva, sam mi je snažno tuklo ju glatkom toplom pooosy kao i ona mi je jebeno leđa divljački udara za nastanak moždanog udara. Marie se preselio nad moje lice i sjela joj velika krpa kosa na mom licu. Lick me! Lizati moje poooosy Gringo li muškarac poota, Suck me off Dospio sam gore i ošamario joj tits teško, štipanje joj velike bradavice zbog čega joj se vozimo moje lice teže. Marie se nasmiješio i rekao, Da to učiniti opet, i trgnuti moju kosu, slap moj tittles da me tako boli goooood Gringo.
Ja sam kao što sam bio rekao. Ja ošamario joj tits teško i izdvajali joj kosu. Otišla je u divlje jebati zoni. Nakon niza malih orgazama. Ona je vrisnula, OMFG I'm cumming SIS-a, Marie je orgazam trajao nekoliko minuta. Ona poljubi njezinu sestru, onda mi je. Padali smo u hrpu seksa, znoj i sperma.
Marie je rekao, Hej, pogledajte! Ona je ukazala na prozoru. Sunce dolazi gore. Moj servis popravci nisu bili završeni. Restoran nije bio očišćen i otvaranje menadžeri su dolazili u. Vrlo brzo nas troje obukla u pravo vrijeme. Rekao sam da je menadžer relej prekidač bio loš i da sam hadda ići dobiti jedan. JA je napravio moj put van na moj kamion da se prebaciti, došlo je Federalni naturalizaciju i useljenje van samo izvan.
Susie, Ovi momci žele da te vidim ja na hollered menadžer. dobre gole zene Ona je došao vanjska strana.Čovjeka, rekao je, Maam, mi smo s US Immigration i mi smo ovdje da pokupite Maria i Marie, gdje su oni? Susie je rekao nešto na španjolskom. Dame je došao vanjska strana. Lisice su stavili na njih oboje. Ladies smo plaćeni putovanje natrag u Meksiko za vas dvoje. Morate poći s nama. Imigraciju dečki učitava dame u kombi i izvan su otišli.Znao sam da Maria i Marie će se vratiti u Texas sljedeći dan.
Ja stvarno uživao u noći fuckin ove meksički blizanci, ali oni su ovdje ilegalno i biće deportiran, oh dobro!

Нема коментара:

Постави коментар