.

понедељак, 9. мај 2011.

SMS erotski oglasi


Bio sam razgovor s mojim prijateljima preko pintu u pub i pokušavala objasniti t im da, u osnovi dobro bio sam frustriran sa svojom ženom zbog nedostatka interesa ins seks.
Jedan od mojih kolega je rekao da sam trebala uzeti joj se više.
Jedan sugerirao sam da joj se oblače u odjeću kinky.
Rekao sam da je pokušao sve,  SMS oglasi sex ali kad mi jebati ona justs omogućuje mi se s njim i nema interesa na sve.
Jedan prijatelj sugerirao sam joj dati malo strah da pojačaju joj uzbuđenje razinama. Rekao sam kako to mogu učiniti.
Plan je bio razmatran i moje tri piće prijatelji svi odlučili pomoći.
Ja bih ju voziti na drva, a ja bih hodati prebrzo pa SMS upoznavanje  je ona sama i onda ona će se uplašiti. Kada je našao mene da bi puštanje velika želja, a ona će htjeti mi je da je odvede u krevet. To je zvučalo super mi je, ali ne previše pametan, ali bio sam spreman da probati nešto.

Sam uvjeren Pauline na kojem dugo teče haljina i rekao da sam ja bio idući u uzeti joj se za pogon tako da smo mogli razgovarati o stvarima. Znala bih razgovarati o seksu, ali znao sam mislila ako je bila u automobilu ne bih pokušati nešto dalje.

Vozili smo nekoliko milja u okolicu i sam rekao da sam SMS muvanje  ja imao ponestalo benzina. Ona zove me glupa i sam rekao da nije bio idući u biti problem, jer mi samo mogao hodati kroz šumu do male garaže na drugu stranu. Ili sam rekao da mogu ostati u automobilu ako je vaš draže.

Pauline nije želio ostati u automobilu, a mi ga pod ključem i krenuo u šumu.

Nakon par minuta hoda sam rekao da ćemo morati požuriti jer garaža će uskoro biti zatvaranja i ja pobjegla zovete natrag na Pavlovoj da je bolje izvoditi.
Pauline ima par visokih peta cipele i nije mogao pokrenuti tako da se ona drifted iza mene.

Nakon pet minuta imao prošlosti sam sakriti u šumi kao što je planirano i provedeno Pauline na hodanje. Ona je pokušao to trčanje i zavrsilo uzimajući joj cipele. Ona je vodio malo i uhvaćen njezina haljina na stablo i lagano sjajna stvar. U tom trenutku ona joj glas i rekao je da je John? Nije bilo odgovora, a ona mi je pobjegla malo dalje i uhvatili njezina haljina na drugom isplažen granu i ripped malo više.

Glas šapnuo nešto i Pauline srce počelo funta. Ona je odlučila da se sakriju iza stabla i čekati.
Bilo je tamno i John je bio nigdje na vidiku. Malo je on zna, ali jedan od njegovih kolega Tom imaginaran njegova supruga i on vidio Pauline sjeo na deblo, i uvukao se iza nje. On je odlučio zamotati u krpe oko njezine oči tako da ona nije njezina prepoznati i njezin borio na podu.

Ona je počela vrištati, ali Tom je veliki dječak i on SMS hotisanje  je uskoro ušutkao ju rukom a zatim ripped joj haljinu i izložen grudnjak. Ona priznaje da je Tom. Ubrzo ripped off joj grudnjak i uspjela ga je odgurnuti i ran pozivajući ga da joj hajka dok je osjećala prilično uzbuđen.

Ona je sada grudnjak manje i njezina haljina bila je u komadiće izlažu svoje duge seksi noge.
Pauline ran mali put i jedan od John's tzv prijateljima zgazi na putu, a ona pala na pod.
Gledala ga je i priznati da je John's Mate i ona potajno ga je imaginaran.
Tom stigla i dva Pogledao ju je na podu i onda jedni na druge. Oni znaju i znala točno što će se dogoditi.
Ona   rekao im je htjela da se jebeno njih, ali njezin suprug je bio u blizini.Jebacina sms 
Znali su da je daleko, jer su planirali da će se vratiti u automobil do sada i samo tri od njih bili su u šumi.
Treći suučesnik stigao na scenu i oni mislili da će imati malo zabave.
Tom je rekao da je idući u biti prvi te zaronio na nju, dok ostale dvije razgovarao s njom o njezine seksualne želje.
Svaki od njih je u ispostavi jebeni Pauline i  Jebacina sms Pauline panted i moaned sa zadovoljstvom.
Ona nije znala zašto, ali ona stvarno uživala se koristi i jebeno John kolega iu jednom trenutku im je rekao da zajebavati joj ponovno.
Kada hej svi završili jebeni ustala i rekla joj je plan.
Ona je dogovoreno da ide natrag u auto i uzeo John doma i jebeno ga volio on nikada nije bio jeben prije.
Ona je također dogovoreno da susret momci i neke od svojih prijatelja za daljnje banda šiške u šumi svaki mjesec.

Нема коментара:

Постави коментар