.

четвртак, 5. мај 2011.

Hot erotski sms


Moje lice raste toplo, krv rushing niske lupati meni na znanje da sam vam drago. JA zamisliti težinu vaše ruke na moja ramena iza mene, raste sve bliže, šapat svoje vruće dah na leđima moj vrat. Moje tijelo i opušta i vibrira u misli onoga što će doći.
Izgubio sam se u stanju sanjanja, koji žele erotski hot sms  dovesti svoje tijelo da uvenuo, raketiranja puštanje u nepropusnost ruke, zamišljajući moj mekoću. Želim biti tamo gledam pored sebe na koljena pred tobom, uzimajući u mojim usnama osjetiti zadovoljstvo što sam doveo do vas. Za vas polako i potpuno u moja usta i vruće dubine moga grla, golicati i vi milujete na bazu, da vas oduševiti svojim valovitim jezik kao što sam zahvat se tamo.Zatim gol uz vas na podu, ja potres sa željom da se popunjavaju vas, žudnja, bolan, moleći s vama mojim očima i ja otvaranje vas kao čežnja cvijet sa vršcima prstiju. Debele zene gole 
Umjesto toga sam ovdje sjediti na krevetu, jedan prst hot picke  prateći vlažan od usana do igračku s bradavice dok ne raste čvrsto i nepropusno za vaše želite dodir. Možete pročitati moj mail, i rastu iznenada i nepodnošljivo teško dok morate otvoriti zatvarač i sami uzeti u ruke. Ja sam pakao savijen na vas ugodan, zamišljajući da je negdje, za ove noći, mogu biti vaše požude. Ja rasti mokro zamišljajući sol od vas, kako bi osjetiti na moj jezik i kako vaše tijelo će borba protiv mene kao vrhunac vas obuzima.
U svijetu naše zajedničke fantasy sam na koljena prije nego što sada i okrenuti daleko od vas u očekivanju. Možete vidjeti oblina moje dupe kao što sam sjesti na moje pete prije nego vas. Ja sam čvrsto razdražljiv, prazan, svoje sokove škakljanje mojih bedara kao što sam nagnuti naprijed da vas u. I ti si tako fulfillingly teško, pa muško, samo gdje trebam te u svom očaju biti popunjena. Vi majstorski slajd u mene i ja s tresti od utjecaja, tako jako slatko da želim da vas tamo u meni. Vaša dobrodošli topline kreće u meni. Ja sam na rubu uzimajući u svakom osjećaj-sam sliku mišiće leđa rada i način na koji moje tijelo vodi vas u, miris tvoj otežano disanje. .
Ja sam tako teška sa željom da sam rock leđa protiv tebe sa sve veće hot sms  brzine koje donosi nam i bliže oslobađanje. Bez upozorenja, oluja zadovoljstva me ispunjava kao tople vode, tako da sam vikati i zategnite oko penis. U ovom trenutku trebam te tako loše da ne mogu misliti na ništa, ali tvoj brzo gorljiv thrusts, tako oduševljen, tako frustrirajuće da imam osjećaj da bi sigurno umrijeti, ako ste prestali. Vi osmijeh na mene, znajući da ste donijeli o toj strasti, a zatim nacrtati mi blizu vas i sami voziti gore u meni  hot erotika opet i opet. Ja sam slijep i nijem i deafened .. da se osjećate tako pravo, tako prokleto dobro, ja ne mogu disati ili razloga. Unutar ja mogu osjetiti vas otekline i zatezanje, dostigavši ​​svoj vrhunac kako si mi voziti sve brže i brže i ne može izdržati bilo koji više. Mi smo došli zajedno dahtanje, a ja vas držati tamo, ja sam zatezanje u to zgrabiti vas, a usporavanje moj tempo da se osjećaju nekontrolirano trzanje vašeg release. Zatim, smijeha, mi leđa leže na podu u toplom zaplet. Debele zene gole
U mom kutu svijeta, ovdje u mojoj sobi, ja ne mogu pomoći, ali osmijeh. Negdje, sjedite s zadovoljni osmijeh svoj i ide oko vaše dan, pitajući se što Vas čeka još jedan navečer

Нема коментара:

Постави коментар