.

субота, 7. мај 2011.

Sex chat uzivo


Sarah je uvijek bio spor pokretač. Morao sam biti s njom za 6 mjeseci prije nego što je neka mi ju jebati. Ona je bila, i još uvijek je, lijepa djevojka, s dvije lijepe sise i dobro zaobljena magarac. Dakle, možete zamisliti koliko je bilo teško za mene čekati 6 cijelih mjeseci a ne samo joj gurnuti uza zid i silovanje. Kada smo napokon jebati, to je bio dobar, ali nije nevjerojatno. Bio sam na početku da moje fantazije nikada neće ostvariti.Onda je došao naš jedna godina obljetnice ...
Imali smo izišli na večeru u nekom francuskom mjestu ja se ne mogu sjetiti imena. Na putu kući smo pokupili film iz lokalnih najam trgovine. To je bio glavni romantika zvrčka da se ne sjećam, ni briga ime. Pravi je priča kad smo se vratili u stan.
Napravila sam neke kokice za nas i počeli smo gledati ovaj film. Sam ga mrzio, ali sam znala da ga voli, a ja sam bio odlučan učiniti sve što je ovu večer ikada sanjali. Little did I znam da je imala isti cilj za mene. Gledali smo film i napokon se dogodilo nešto zanimljivo u njemu, sex scene uzivo .
Sada, ovaj prizor je prilično prokleto vruće, tako da je sasvim prirodno za mene da biste dobili tvrdo. Usput, ja sam 9 inča. Dakle, to je nije ni čudo da je Sarah primjetio da sam bila uzbuđena. Kad je to vidjela, ona pokupila i daljinski trzanje TV krenuti u jedan brzi gibanje. Pokušao sam sebi ugurati u, nadajući se da ona ne bi bila previše ljuta. Pa, moje nade su istina, jer na taj drugi je uključen puni krug i mene se nalazila.
Prije nego što sam mogao reagirati ona mi je dala dugo, duboko poljubac, čak i drži na moje usne sa zubima par sekundi nakon njega. "Jeste li spremni za pravi obljetnicu sadašnjosti?", Upitala je. Bio sam speachless, a sve što sam mogao učiniti je klimanje glavom.
Ona me ljubila još jednom i skliznuo joj ruku prema dolje uzivo sex do moje prepone. Ona polako mi raspakirali i otvorio letjeti, tako da primjetno udubljenje u mom boksača je prikazano.Ona je tada počeo da klize niz moje grudi i off moje krilo, dok je bila na koljenima na podu, mi još uvijek na kauču. "Nadam se da ćete uživati ​​u ovom", rekla je ona. Znala sam da ću.
U trenu je otkopčao moj letjeti i grabbed moje izloženi penis. Ja naginje glavu natrag u užitak kao ona polako ga je uzeo u usta. Palac po palac Osjećao sam njene usne slajd dolje moj vratilo. Kada je stigao do baze, bio sam zadivljen. Nisam mogao vjerovati ona mogla potrajati sve 9 inča u usta, ali je našla daleko. Ona je tada eased usta natrag do oko pola moje pune dužine i počela sisati ...
Sada, sisanje je ugodno dovoljno, ali uzivo sex chat  ona je to korak dalje i počeo sa gore i dolje gibanje duž moj penis. Bilo je nevjerojatno vidjeti ove prekrasne smeđe kose glavu bobbing gore i dolje u mom krilu. Ona je tada ga uze iz njezina usta i počeo trčati njezin jezik duž donje strane, i igrati s moje loptice. Do ove točke, sam je teško na mjestu gdje ga boli. Sve što sam želio učiniti bio je sperma. Dakle, radila putu natrag do vrha i poljubio kao što je to uzeo u usta.
Uskoro je bila bobbing gore i dolje opet, i ja staviti moje ruke na leđima Sa matorkama jebacina  glavu i počeo da se pumpa glavu gore i dolje na moje krilo. Zadovoljstvo je montažu i znao sam da ću uskoro sperma. "Honey, I'm gonna blow", ja upozorio. To samo su joj sisati i teže ići brže.Zgrabio sam strane kauča iz intenzivnog zadovoljstva i sam došao.
Jedan metak je otišao u usta. Ona je tada uzeo moj penis iz njene usne i naginje glavu unatrag dok sam obasuo joj lice u cum. Voljela je svaki drugi od njega. Kad sam je konačno učinio sam izbrisala sperma joj lice s moje strane i gledao kako ga lizati off my fingertips. Sjedio sam gore, i tucked moj penis natrag u sex uzivo  moje hlače. "To je nevjerojatno, dušo", rekao sam, "Hvala alo-" i pokrivena usta. "Nisam učinio s vama još." Moje oči proširena kao što je ustao i počeo da se svuku.
Nisam mogla vjerovati moje sreće, ali tko sam ja da neka ovo izmaknuti. Brzo sam ustao i uzeo moju odjeću, da bi se otkrilo mokri i ukrućenja penis. Pogledao sam gore i tu je ona u svim svojim slave. Njezina tits izgledala savršeno, i to samo dodao da ljepota joj crnomanjast maca. Moj penis brzo vraća u prethodno stanje, spreman objaviti još jednom. Ona je hodio putem i skliznula je jedan od njezinih nogu između mina. "Let's imaju neke stvarne zabava", rekla je ona. A, opet, sam klimnula glavom.
Ona me je gurnula natrag na kauč i straddled me još jednom, joj maca milimetara iznad vrha moj penis. Ona stavi joj ruke na moja ramena i polako slid moj kurac u nju. Dolje, dolje, dolje ona je otišla. Njezina su usta bila otvorena i oči wer zatvoren, pa sam znala da je to uživanje. Kad sam bio u potpunosti u njoj je krenuo prema gore i dolje na moj penis, polako na prvi. Voljela sam osjećaj da su u njoj pokisao mokro maca kao ona pokupila tempo.
Brže i teže je otišla. Zgrabio sam ju oko struka i počeo crpne gore i dolje protiv nje, a ona moaned sa zadovoljstvom. "O Bože, da! Daj mi sve svoje penis", je ona vrisnula. JA je zadržao joj jebote dok nije počela da se sperma. Znao sam da je uskoro slijediti, pa sam izvukao. Ona je očito protiv tog, kako sama sebe zabili natrag dolje na moj penis, uzimajući moje pune dužine. "Napuni me vaše sperma!", Ona viknu. "Sveti Shit !!!", vikao sam kao što sam pucao od onoga što je možda bio najveći teret mog života duboko unutar joj maca čeka. Sa matorkama jebacina  "Mmmmm, da. Ja mogu osjetiti vaš sperma u meni ...", uzdahnuo je.
Kada je konačno podigla s mene, ona nasmijala i rekla: "Sretna godišnjica, med." "Vi, too.", Rekao sam, još uvijek kratkog daha. Ona mi je rekla da je idući u ići tuš i napustio sobu..
To je bio ne čudi me kad ona vristala kao što sam poderao otvoriti tuš zavjese. "Što dovraga radiš ?!?!", ona uzviknula. Nasmijao sam se vragolasto, i rekao: "Davanje vam godišnjicu predstaviti" ...

Нема коментара:

Постави коментар