.

уторак, 3. мај 2011.

Matorke sex jebacina


To je apsolutno istinita priča. To se dogodilo sredinom 1990-ih i trajao je oko 5 godina.Za početak od sa ja ću vam dati neke informacije o moja supruga u to vrijeme. Njeno ime je Marija ona je oko 5 ft visok sa smeđe oči i smeđu kosu, a ona je oko 100 £. Njezina mjerenja su 32A 24 36. Bila je u kasnim 30-im onda.
Kada sam sreo nju ona je bila razvedena i imala (3) troje djece. Iz onoga što mi je rekla je imala udio od dečki u prošlosti. Ona je normalan spolni život. Ništa bi značilo da je ona kurva ili kurva. Ali to je sve o za promjenu kao što ćete uskoro vidjeti.
Mi smo bili u braku oko pet godina kad se to sve počelo. Mi smo imali normalan seksualni život kao i većina parova koji su u braku pet godina. Mi smo upravo preselio u novu kuću godinu prije i bili su vlasništvo velik vrijeme tamo. Međutim, imali smo mnogo zapisa i imao je teško vrijeme plaćati za njih. Oboje smo radili, ali to samo činilo da mi nikada nisu imali dovoljno novca ostalo na kraju mjeseca. Dakle, ovo je mjesto gdje priča počinje.
Mi smo oboje bili članovi velike fitness centar sex jebacina matorke  u našem gradu. On je imao tisuće članova iz cijelog područja. Oboje smo radili od najmanje četiri puta tjedno. U ovom fitness centru su područje s zatvoreni bazen sauna i parna soba. Tako nakon što bi vježba bismo otići i opustiti se u tom području.
Jedan dan sam sjedio u sauni sa druga dva gospodo. Marija je bila izvan uz bazen. Oni nisu znali da je bila moja supruga. Oni su oboje počeli govoriti o njoj. Oni su govorili kako je slatka ona je bila i što je lijepo tijelo ima. Onda su počeli govoriti ono što su željeli učiniti s njom. Kako bi ljubav da zajebavati joj. jebacine seks matorke  To je kad sam uzeo interes za tu razgovoru.
Obojica su tamo vlastite ideje o tome što su htjeli napraviti s njom. Jedna od dečki htjeli jebati Mariji gore dupe, jer njegova supruga ne bi neka to učiniti s njom. Drugi tip je htio da se sperma u Marijinu usta jer mu žena ne bi neka čini da joj bilo. Ali oni oboje složili da je samo san i da nikada neće dogoditi. (Znate kako dečki vole pričati kad su dobili zajedno i tu je lijepa žena gleda okolo.)
To je kada sam imao veliku ideju. Ako su ti dečki željeli imati spolni odnos s Marijom onda možda oni će biti spremni da joj za to platiti. Na taj način oni mogu imati bilo zabavno i da bismo mogli napraviti neki novac od njih. Tako sam rekao da ti dečki koji su Marija je moja supruga i možda bih ih mogao pomoći, ali to će ih koštati. Wow koja zvuči odlično za nas su mi rekli. Oni su rekli da su bili više nego spremni platiti joj sasvim dobro sve dok ona nije ono što su htjeli. Tako sam im rekao da čekaju dok sam razgovarati s Marijom. I onda napustio saune i otišao na bazen gdje je bila još uvijek.Rekao sam kako je Marija ta dva dečki su gledajući vas i govori kako je lijepo izgledate i koliko ste ih uključite. Bila je tako sretna da mogu to čuti. To je napravio da se osjeća dobro znajući da netko drugi misli bila lijepa. Onda sam nastavio joj reći kako i oni otišli da zajebavati joj. Pa ona je podivljalo. Kako se usuđuješ kažu nešto slično. Što oni misle da sam ja. Nakon što je hladi malo sam otišao na to objasniti da joj moja ideja o njima njoj plaćati za seks. Pa ona je podivljalo opet ali ovaj put sa mnom. Kako se usuđuješ mislim da bi to nešto slično. Što mislite Ja sam prostitutka i kurva matorka . Pokušao sam objasniti ideja više s njom, ali ona nije bila sretna sa mnom još. Rekao sam joj da je to odličan način za nas da se iz duga i isplatiti sve naše račune. Onda možda bi stvari bile puno bolje za nas. Pa ona još uvijek nije želio bilo koji dio od ideje pa sam morao vratiti i reći dečki je rekla ne. Ali ja sam im reći da ću raditi na njoj neke više tijekom tjedna.Rekao sam im u susret meni natrag u teretanu sljedeći tjedan, a ja bih neka znaju da sam imao sreće.
Pa ako dovoljno dugo čekati stvari ponekad rade svoj put. To samo tako se dogodilo dva dana kasnije naš auto je umro i sada smo morali kupiti novi ili stari dobiti jedan fiksni. Za koji nismo imali novac. Hodam na posao tako da nema problema za mene. Ali Marija se mora voziti na posao. Ako ona nije mogla doći onda ona će izgubiti svoj posao. Ako je Marija je izgubila posao, onda tu ide kući. Tako sam mislio to je bio velik vrijeme da bi se ideja njenog seksa s onih dečki za novac.
Pa ovaj put Marija nisu dobili ljut na sve. Ona misli na trenutak i rekao DA. Dječak sam bio iznenađen i sretan. To je zvučalo previše dobro da bude istinito. Nisam mislio da će ikada Marija promijeniti svoj um, jer ona nije takav tip osobe da učine nešto ovako. Mislim da kada stvari dobiti vrlo loše ćete učiniti samo o ništa da opstane. Rekao sam Mariji što su htjeli napraviti s njom i više je učinio za njih više bi joj platiti. Ona je rekla da razumije i da će dati ga probati barem jednom. Ako je to volio da će uzeti u obzir više puta, ali ako ne to bi bilo to. Rekao sam joj Slažem se i ostavio ga na to. Ona mi je rekao da se u kontaktu s prijateljima i postavi ga ostavljajući detalje za mene.
Otišao sam u teretanu i sreo dva momci. Kad sam im rekla je Marija izgovorila u redu da nije mogao vjerovati. Oni su bili toliko uzbuđeni. Rekao sam im to može biti samo jednom, osim Marija pristaje na više puta. Tako sam im rekao, ako plaćate joj dobro pa možda ona će se vratiti za više. Učinili smo se planira sastati u lokalnom hotelu Holiday Inn u ulici sljedeći popodne.
Sve ide velik tako daleko. Plan izgleda kao da se radi na tome da bi Mary prostitutka i kurva.
Sljedeći dan je došao i Marija činilo vrlo nervozan, ali uzbuđen. Ona je rekla da se osjeća kao i ona ide na prvi spoj. Marija je bila odjevena vrlo seksi za njih. Ona je na vrlo uskoj bijeloj hlače s čizmama i low cut bluze za show off joj mali tits malo. Stigli smo u hotelu Holiday Inn oko 3:00 oni nisu bili tamo još. Dakle, Mary i ja samo sjedio u automobilu i čekali ih. Marija je rekla da se osjeća malo bolje sada da vrijeme se približava. Rekla je također uzimajući uzbuđen jer ona nikada nije učinio ništa kao što je ovaj prije. Ona nikad nije imala seksualne odnose s više od jedan tip u isto vrijeme i nikad nije bilo stvari koje su željeli ju učiniti.
Nekoliko minuta kasnije ovdje dolazi automobil s dva dečki u njemu. IT'S Showtime. Mary i ja dobiti iz naših automobila. Marija izgleda vrlo seksi stoji. Dečki izaći od tamo automobila i počeo hodati preko nas. Marija ih je provjerio i omogućuje mi znamo da ona voli što ona vidi tako daleko. Obojica su visoki i imaju prilično kvalitetno građena tijela od rada u teretani. Jedna ima crnu kosu, a drugi ima smeđu kosu. Oni su u vrlo ranoj 30s smo pogodili. Oni su oboje mlađi od Marije po nekoliko godina. Uveli smo jedni druge.Oni su Ivana i Tony. Marija im je kazala da nikada nije imala spolni odnos kao što je ovaj prije, a ona je malo prepala o tome. Oni su predložili da idemo unutra na bar i sjesti i razgovarati za neko vrijeme da upoznaju jedni druge. Možda koji će vam pomoći da se opustite Ivan rekao Mariji. Razgovarali smo oko pola sata, a Marija je bila osjeća puno bolje. Marija im je kazala da nikad nije imala seksualne odnose s mlađim muškarcima prije pa nemojte biti razočarani ako to nije sve što se očekuje. Oni su bili vrlo razumijevanje i rekao Mariji samo da se opustite i uživajte u sebe.
Sada smo otišli na front desk i dobio našu sobu. Stol službenik nas gledali kao da je znao što smo bili do. Izgledalo je kao takva duga vožnja do liftom na našu sobu. Marija je dobio na vratima u sobi i samo tamo stajao vrsta prestrašen, ali uzbuđeni sve u jednom.Ivan je Marija za ruku i odveo u sobu. Tony je bio u pravu iza nje. Mislim da ona ne bi dobili daleko, ako je ona promijenila svoje mišljenje. Pa Ivana i Tony ode sve van i dobio suite za nas.
Tu je i boca pjenušca u sobi. Ovi momci išao prvi razred sve do sada. Dobili smo četiri čaše out, ih napuni s šampanjac i to je kad John napravio tost. Ovo je Marija, možda svi mi imamo neke velike seks zajedno za mnogo godina da dođem.
(Napomena od Ben Dover 2006) To je morao biti vrlo teška odluka za Mariju da učiniti, jer ona je vrlo sramežljiv i plašljiv čovjek. Ona je vrlo samosvjestan i njezin izgled. Ona misli da je mršav i njezin tits su suviše mala. To nitko ne bi htio imati spolni odnos s njom jer ona više se približava 40 godina. Dakle, uzimajući Mariju da imaju seksualne odnose s drugim momcima bila je pravo iznenađenje za mene. Nikada nisam mislio da će učiniti bilo što slično. No, nakon što ste pročitali o tome što Marija čini da ćete biti iznenađeni također.
Pa sve je počelo na ovaj način.
Ivana i Tony uzeo Mariju za ruku i njezin dovesti do sredine sobe. Ivan počeo da poljubac Mariji na usnama i Tony počeo poljubac Mariji na vrata. Time je započela staviti Marija na jednostavnost. John zatim polako otkopčati Marijinu bluzu. On je svoje vrijeme za otkopčati joj bluzu. Kada je Ivan dobio učinio unbuttoning the bluzu Tony ga je uzeo od nje i ona je pala na pod. Tony onda undid Marije grudnjak od iza i također pala na pod.
Marija osjećala vrlo neugodno stoji s ništa pokriva joj mali tits. Ona ih je pokušao prikriti ali Johna joj prestali. Obojica su rekli kako je lijepa izgleda, a da se ne brinem. Možete imati velik tijelo joj je rekao John. To nekako opet staviti Marija na jednostavnost. Tony onda je uzeo bocu šampanjca i počeo sipati sve nad njom tits. John onda je počeo sisati na jednoj od Mary's tits dok Tony sisao na druge sjenica. Marija počeli jaukati kao počela uživati ​​u ovom. Oni su nastavili sipati više pjenušca na Marijine grudi, a zatim ga lizati off.
Marija je dobivanje hotter od minute. Ivan tada dostigao dolje i počeo da biste poništili Marijinu pojas, dok Tony zadržao sisanče na Marijinu tits. Ide vrlo sporo opet Ivan tada undid gumb joj hlače. Sada je počeo da joj zatvarač povući prema dolje vještica napravio joj hlače vrlo labav na nju. Tony počeo povući joj hlače dolje na podu. Marija izašao iz hlače te ih šutirali zabit. Dok je Marija još uvijek stajao tamo Ivana i Tony počeo ljubiti noge. Trčali su obje ruke i tamo jezike gore i dolje joj noge. Marija je počeo stenjati i glasnije. Sada obje ljudi počeli da će se povući joj gaćice prema dolje i odvesti ih izvan nje.
Marija je bila potpuno gola i sad ga ne čini se da joj smeta više. Ona je samo uživa na mnogo previše stalo. Tony širiti Marijina raširenim nogama kako bi mogao početi lizati joj maca dok je Ivan počeo lizati joj dupe. Oba jezika su tu ide punom brzinom do sada i izvan joj maca i magarca. Marija je na nebu i bio oplakivanje i glasnije nego prije.
Sada ovdje je bila ona dobiva zanimljiv.
Tony je vrijeme da se zabavite s Marijom Debele zene gole 
Tony onda je rekao Mariji da se spustite na koljena što je i učinila. Rekao joj je da otvori usta gore širok. Za što je ona učinila za njega. Ali ja ne mislim da je shvatila samo ono što će se dogoditi da joj sljedeći. John dosegla dolje i održava usku glavu s obje ruke.Tony onda stavi ruku na svakoj strani glave i uhvatio punu šaku kose. Tony potom izdvajali joj glavu naprijed s velikom silom i rammed njegov veliki penis duboko u nju grlo zbog čega joj se geg. On je zadržao njegov veliki penis u usta što joj geg čak i više.Počela se gušiti.  debele gole matorke Tony onda je uzeo njegov penis iz usta tako Marija mogla uhvatiti daha za trenutak. On je tada rammed njegov penis još dublje dolje joj grlo opet. Marija uguši još ovaj put. Marija skoro počeo povraćati, ali oni nisu briga. Sa John drži glavu iza Tony je neprestano ramming njegov veliki penis dolje joj grlo iznova i iznova.
Tony je njegov penis tako daleko dolje joj grlo niste mogli vidjeti njegov lopte više. Marija je pamtila gagging svaki put je to učinio s njom. Tony zadržao ramming njegov penis dolje joj grlo za najmanje narednih dvadeset (20) minuta. S vremena na vrijeme Tonyja bi njegov penis iz usta i prestati za minutu. Uostalom on nije htio da se sperma postiti. On je htio uživati ​​u ovom, jer njegova supruga ne bi neka to učiniti s njom. Nakon nekog vremena Marija nije bila gagging kao loš kao prije. Mislim da je dobivanje koristiti za njega. To je gotovo izgledao kao Marija je početak uživati ​​u njemu. Onda sam mogao vidjeti da Tony nije mogao držati leđa bilo više i on je pucao njegov teret od sperma desno dolje joj grlo. Marije na prvo pokušao zaustaviti Tony, ali ona ga nije mogao odgurnuti jer je bio jak za nju. Mary tada mislila da će probati i ispljunuti cum iz usta, ali Tony održana joj usta zatvorena i napravio joj gutaju sve od njegova sperma. Marija nikad ne bi neka mi sperma u usta prije nego što i ona bi samo lizati kraj moj penis. Tony je jako sretan čovjek što sam mislio. Marija NIKADA neka mi staviti moj penis svi put dolje joj grlo ili kao što je ona neka Tony učiniti s njom. Tony je učinio za sada, a to je John's okrenuti da biste dobili ono što je on plaćati za Mary.
Ivana je vrijeme da se zabavite s Marijom
Marija je pitao dečki, ako bi to bilo ok za nju da ide legao na krevet za neko vrijeme i odmor, jer joj je grlo jako upaljeno od Tony ramming njegov penis dolje. Oni bi imati niti jedan dio ove ideje. Oni su bili spremni za više zabave, čak i ako Marija nije bila. Oni grabbed Marija po rukama i njezin vukli preko na kavu stol preko sobe. Oni su joj prisiljeni postaviti licem prema dolje preko kava stol. Tony zatim je otišao i dobio vrećicu koja su sa sobom donijeli. On je izveo četiri komada užeta iz vrećice. Izjednačenih svakog njenog zapešća na noge stola. Zatim su druge dvije užad i veže svakoj od njezine noge na nogu stola. Sada Mary ne samo da nije mogla premjestiti na sve, ali ona je pognut vrlo lijepo za Ivanu da joj jebati  matorke se u dupe kao što je on želio učiniti.
Ivan otišao u torbu i izvadio cijev vrhnja. On je gumiran neke na njegov penis i on gumiran još neke kreme na dva njegova prsta. John zatim je dobio prema dolje na podu iza Marije i umetnuta njegova dva prsta gore joj dupe. Marija pustiti glasno vrištati. Ivan zadržao se kreće oko svoje prste u magarca kako bi provjerili da je ona bila dobro lubed gore. Ivan zatim staviti glavu njegov penis pored nje šupak i počeo ga gurati rezervirati Ivana je samo otišao u oko inča ili tako i Marijom počela vrištati ponovno. Oni su mogli vidjeti da je Marija bila u boli, ali Tony je rekao John gurnuti dublje u njegov penis. Kada je John gurnuo penis malo više centimetara u Marijinu magarac koji je, kada je ona neka se mnogo glasnije vrištati. Ona je u više boli. Ona nikada nije učinio ništa slično ovom prije, tako da mora imati povrijediti puno. (Mislio sam o njima zaustavljanje od radiš ništa više za Mariju, ali nakon svega to je ono što su plaćali Mariju. A to je ono što sam htio Marija učiniti.) Tony hodali po sobi i dobio jedan od njegovih čarapa. On je hodao natrag Mariji i uzeo čarapu i ona zaglavi u usta. Ona je uzimajući puno opterećenje, a netko u narednih sobama mogu čuti njezine vrištanje. Oni nisu htjeli bilo kakvih problema. Tako sada Marija mogla vrištati koliko god je htjela i nitko ne bi čuti. Ivan sada gurnuo penis svi put u magarca. Marija je bila u boli, ali John zadržao lupanje njegov penis i od magarca. John je bio uživaju ovaj vrlo mnogo toga što mogu reći. John poput Tony uzeo njegovo vrijeme, jer on nije želio da se sperma uskoro bilo. Ivan čuva jebeni daleko na Mary's magarca za dugo vremena. Kad on nije mogao držati leđa bilo više je pucao njegov teret na magarca.On je zadržao njegov penis u magarca dok svaka kap sperma je iz njega.
Mislio sam da su učinili s Marijom, ali oni nisu kao što ćete pročitati. Ove dvije dečki moraju imati razgovarali o tome što su željeli učiniti kako bi se Mariji prije nego što su dobili u hotel. Sada oni su idući u obaviti još više stvari s njom. Oni nisu bili učinili s Marijom na sve.
Ivan ustao od iza Marije i počeo hodati oko stola prema njoj lice. Tony onda zgrabio šaku joj kosu i yanked glavu gore od stola. Tony Mariju otvoriti usta za Ivana. John je uzeo njegov penis i zaglavi u usta. Ivan je tada rekao Mariji sada vam guzica možete dobiti pravi okus onoga što dobro u guzicu je poput. Ivan je zadržao njegov penis u usta za nekoliko minuta kako bi mogla dobiti dobrog ukusa. Ivan tada izvukao njegov penis iz usta. On je sada napravio Marija lizati cijeli njegov penis. Još uvijek vezan za stol nije bilo puno da je Marija mogla učiniti o tome što Tony i Ivana htio učiniti s njom.
Tony je otišao u vrećicu i opet izvadio ogrlica za pse i remen. On je hodao preko Mariji i staviti ovratnik oko vrata. Tony zatim staviti povodac na ogrlicu. Dok je Ivan počeo da biste poništili užad oko Marijine ruke i noge, Tony održati Marija dolje na stol tako da ona nije mogla pobjeći još. Kada je Marija bila sve nevezan Tony i Ivana ju je uzeo sa stola i napravio joj doći na ruke i koljena poput psa. Tony je onda povukao na uzici i vukli Mariju na to područje gdje je sperma od Ivana curila iz Marijina magarca na podu. Kada je Marija dobila više na sperma Tony zgrabio Mary za glavu i gurnuo ju licem prema dolje na John's sperma. Ivan je tada rekao Mariji lizati sve moje sperma od poda ti kurva. Marija reče: NE. Ivan je rekao Mary ponovno. Opet Marija reče: NE. Tony otišao u torbu i izvadio veliki pojas. Tony uzeo pojas i hit Mariju kao tvrdo kao što je mogao na magarca. Mislim da Marija skočio nogu s poda s koja je pogodila. Ivan ponovno rekao Mariji lizati sve moje sperma iz poda. Bio sam iznenađen jer je Marija, rekao je NO opet. Tony opet udariti Marija vrlo teško na magarca. Opet je skočio. Tony pogodak Marija još nekoliko puta s pojasom. Mislim da Marija je dovoljno da bude hit sa pojasom jer je izvadila njezin jezik i počela lizati gore John's sperma s poda poput psa.
Marija lizali se svaka kap njegova sperma.  Debele zene gole Kada je Marija dobila učinio je ona pala na pod potpuno iscrpljen. Uostalom ona je bila tretirana vrlo grubo oba Ivana i Tony, tako Marija samo htio da odstoji neko vrijeme. Mogu razumjeti da, ali Ivana i Tony je imao druge planove za Mary.
Oba Ivana i Tony će zabaviti s Marijom sada.
John je rekao Tony omogućuje prebacivanje pozicijama. Vi zajebavati joj joj dupe sad i ja ću zajebavati joj u usta njezina. Kako je to zvuk? Tony je imao veliki osmijeh na licu i nije mogao čekati na početak. Ivan je rekao Mariji da se s poda i otići u krevet, ali Marija je odbio to učiniti. Marija samo ostao na katu odmara. Dali su joj drugu priliku da se s poda na svoju, ali ona još uvijek samo tamo ostao odmara. Tony zgrabio povodac i John zgrabio veliki pregršt Marijine kose, i oboje zajedno je izvukao s poda.
Marija bi trebali imati stečen gore na vlastitu, jer znam da je morao povrijediti. Oni su oboje vukli Mariju preko kreveta i bacio ju gore na to. John izvukao Marija prijeđe na stranu kreveta pa joj glava visi s kreveta naopako. Tony digao na krevetu i širenje Marijine raširenim nogama. On je podigao svaki od nogu preko svakog njegovog ramena. Sada su bili spremni da imaju zabavu s Marijom.
John Mary dala slap na licu i rekao joj da otvori usta gore širok. Marija nije htjela da biste dobili pogodak više tako da ona otvara usta za Ivana. John zatim punjeni njegov penis svi put dolje joj grlo. Iznenađujuće Marija nije geg ili gušiti to vrijeme na sve. U međuvremenu Tony je uzimajući spremni da zajebavati Marija joj magarca. Tony se nagne naprijed i gurnuo penis u Marijinu magarca koliko njegov penis će ići.
Iznenađujuće Marija nije vrištati na sve ovo vrijeme bilo. Mislim da Marija je dobivanje koristiti ono što su radili s njom. John's penis je sada u Marijin usta i Tony's penis je sada u magarca i oni pravedan je zadržao jebeni daleko na nju i uživajte u svakom trenutku. Oni su znali da njihove žene ne bi neka ti stvari da ih poput Marije je ostavljajući ih učiniti za nju. Dakle, oni su idući u uživati ​​u ovom sve dok su mogli. Oboje je trajao dosta neko vrijeme dok su imali da se sperma. Umjesto Ivana izrade Marije progutati njegova sperma je izvukao njegov penis iz usta i pucao njegov teret sve nad njom lice.Wow što očima. Marija ne bi me pustiti da joj to bilo. On je tada rekao Mariju da joj ruke i utrljajte cum diljem joj lice. Tu je lijepo lica za vas kuja. U međuvremenu Tony je bio spreman da puca njegova opterećenja također. On je uzeo njegov penis iz magarca i pucao njegov teret po cijelom tijelu. Marija je sada pokrivena sa cum nad većinom svoga tijela. Marija je na krevetu nepomičan samo odmara od svoje nove iskušenje.
Neću ići u previše detalja, ali je sretan završetak za sve
Ivana i Tony dobili očistio se i otišao kući svojim suprugama znajući da su upravo u vrijeme njihova života.
Marija napokon izašao iz kreveta i uzeo tuš. To je jako dugo popodne i noć za nju, ali ja doista vjerujem imala je velik vrijeme. Učinila je ono što ona nikada učinio prije i činilo se da uživaju previše. Ona nije sramežljiv i plašljiv žene više. Ona je naučila puno danas.
Nakon što je način na koji sam vidio Mariju uzeti njihove cocks joj magarca i dolje joj grlo Ja vjerujem da moj seksualni život će biti puno bolje također.
Kada je Marija završio uzimajući odjeveni sam predao joj omotnicu koja su napustili za nju. U njoj su dvije stvari. Prvo, bio napomena zahvaljujući Mariju za Najam ih učiniti stvari koje joj se da su htjeli učiniti. Vi ste vrlo lijepa izgleda žena s velikim tijelom. I ti si jedan fantastičan dama oni i dalje reći. Nije mnoge žene bi učinio one stvari za nas. Mi samo se nadam da ćete uzeti u obzir nastaviti s tim. Drugo, stvar u omotnici deset sto dolarskih novčanica ($ 1.000). Kada je Marija vidjela novac oči osvijetljen. Wow ovo je super. Marija je rekla da ne misle da su idući u dati joj toliko novca, ali je bio vrlo zadovoljan. Mi smo sigurni da možemo koristiti taj novac, rekla je ona za mene.
Nakon nekoliko dana Marija i vratio sam se u teretanu. Marija je obličje naprijed to viđenje što će se dogoditi. Oba Ivana i Tony su bili tamo. Došli su pravo nad nas da vidi da li Mary još uvijek bio zainteresiran za spolne odnose. Pa Marija to je do vas sam joj rekao. Naravno dečki sam mislio to je bio velik. Ivan je rekao Mariji da on i Tony je rekao neki drugi dečki o njoj i oni su također bili vrlo zainteresirani za seks s tobom. To zvuči dobro za mene.
Dakle, ovo je mjesto gdje ću zaustaviti ovu priču o tome kako sam okrenuo Marija u prostitutka i kurva za sada. Ako vam se svidio što ste pročitali molim javite mi i ja ću proći vaše komentare uz Mariji. Ako želite čuti nešto više o Mary molim javite mi i ja ću napisati nešto. Ja ću reći da je ona i dalje imaju seksualne odnose s drugim dečki i cure za najmanje šest godina

Нема коментара:

Постави коментар