.

четвртак, 7. април 2011.

Jebacina sms


Cadie izgledao kao sladak kao i uvijek, kad sam joj  sms jebacina prikupljaju se iz zračne luke. Napravili smo prijatelji, kada sam radio u Americi, a ona mi je pod svojim krilom, Engleski djevojka u američkom gradu, bez prijatelja i Cadie utvrđeno je da se brine o meni.
Bila je nosio maleni bijeli saten gaćice, visoke pete i bijele chat jebacina tshirt koji je bio spustile na strateškim mjestima, pokazuju joj meka, zlatni ten. Također je očito da wasnt ona nosi grudnjak kao topli povjetarac miluje joj kolovoz zbog čega joj bradavice na stand up prikazuje kako otresit su, svatko bi se oprostiti za pretpostavku da su lažne, a ona je već stvara dosta promiješati kako ona mi dala širok osmijeh i očito je drago da me vidi kako ona me zagrlila s njom i mogao sam miris poznati miris Chanel no5.
'Vi ste mi je spasio život. " ona je uzviknula dramatično. 'Ja sam živjela na moj nervni evergy otkad da guzica me ostavio. " Ja joj je pomogao sa svojim vrećicama i znao da sam bio idući u biti prisiljena tražiti podatke kad nisam bio stvarno ARSED što se dogodilo, ali sam morao biti pristojan.
'Pa što se dogodilo, ti i James uvijek izgledala tako jebacina starih zena dobro zajedno.' Zvučalo je govno minuti je iz mojih usta i ja sam imao položio širom otvorena srca slomljena gluma. Na moje iznenađenje Cadie samo slegnuo ramenima prije povezivanja joj ruku kroz moje."Jebi ga, to je njegov gubitak i Ja sam obličje naprijed to si me uvodi u neke vruće uspaljen momci Engleski. Mr X bljeska u mojoj glavi i ja osmijeh. "Pa ima jedan koji ću bio smisao da vas upoznamo previše .........'
Cadie je sklupčana na moj dvosjed za poliranje off bocu vina kao što sam završio trelling joj o Mr X.
'Jebeni pakao, on zvuči fantastično. " Cadie drawled. "Mi definitivno će morati svi dobili zajedno. '
I nasmiješio na nju. "O da sam definitivno imao na umu, ali ne još, hajmo se ti prvi nastanio u. Ja mig u nju i ona winks natrag. "Zvuči dobro za mene."
Imamo hrpe stvari koje treba nadoknaditi na i onda kada smo prisutni do datuma i kao što smo sada na trećem bocu vina, možemo početi pričati uspomene o našoj prošlosti.
'Kako ti je godina bio kad ste izgubili viriginity?' Cadie pita. 'A tko si to izgubiti?
'Bio sam šesnaest i to je bio moj tata prijatelji. " Ja podići moje obrve. 'Nevaljao djevojka nije bio ja?'
'Kladim se da nije bilo šesnaest zapravo, ti si samo reći da, jer to je punoljetstvo, ja vas znam, vi ste nestašan.'  Sa matorkama jebacina Ona maše joj prstom na mene.
'Ja sam pridržavaju moju priču, bio sam šesnaest i on je uspaljen kao pakao.'
"Reci mi onda? ' Cadie poseže za bocom vina i ulijeva u posljednjih nekoliko kapi natrag u čašu prije nego što trese boce na mene. Ali prije nego što počnete da mi reći vaše uspaljen priča koje sam sigurni da će dobiti sve vruće mi je i okrenuo se na, dovesti više alkohol. ' Trebam li ići i dobiti neki votke i bocu koksa i ispunite čaše s ledom. Ja mogu osjećati sebe već blago okrenuo na razmišljanje o priči ću relej. JA uzeti piće kroz i sjesti na stolac nasuprot Cadie. Ona uzima joj čašu od mene i podiže ga napraviti tost.
'Za nas i zabavu zajedno, sve što su planirali. Sada reci mi svoju priču. "
Ja si dolje na stolicu nasuprot i smijati joj trudna lice.
'Nije da uzbudljivo, ali ovdje ide. Sam se sprijateljio s  jebacina starih zena Jenny kad je došao u našoj školi u posljednjih godinu dana. Osjećao sam se malo žao za nju, jer svi ostali su prijatelji već godinama i oni su skup snobby, gore uske kuje u našoj školi. Uglavnom, ona je živjela na ovom doista otmjen nekretnine i prvi put sam otišao krug, a samo joj je otac bio tamo sam samo pretpostaviti joj mama je van ili nešto, ali to zbili da u stvari ona je samo imala jebeno off sa svojim novim dečkom. Vjerojatno ćete misliti da se kao i svi drugi, kako je mogla to učiniti za Jenny, ali oh Bože moj, ako je vidio njezin otac ti bi mislio kako je mogla to učiniti hm? Bio je apsolutno prekrasna.  

Нема коментара:

Постави коментар