.

понедељак, 11. април 2011.

Jebacina uzivo


Prošlo je neko vrijeme otkad smo se upoznali jebacina uzivo na internetu i postali prijatelji. U posljednje vrijeme, iako smo bili bliži nego što smo namjeravali ... Naučili smo puno jedni o drugima, a mi sada govorimo o stvarnom Live Meeting ... Nažalost, živimo udaljeni ... dovoljno daleko da bi razlika u naše nade u susret ... Ali onda, budući da svoj posao pozive za čestih putovanja, možda bismo mogli raditi nešto ... je vrijeme jebacina.rs prolazilo, a zatim svoje putovanje planove postala pogodna za mogući susret ...
Živite način na istoku i ja živim gotovo što se tiče Zapada kao što možete dobiti. Ovaj izlet je došao gore za vas posjetiti San Diego, CA. o poslovanju .... Ste napravili planove za let uključiti zaustavljanja u Phoenix za 6 sati. Bili ste u potrazi za nas kao Phoenix je moj rodni grad ... Mi smo uzbuđeno je napravio planove za mene u susret vama na aerodromu i provesti neko vrijeme zajedno ... Mislili smo da će otići van na večeru i piće, ali vjerojatno više mi govorio o tome više smo shvatili to je bio idući u biti samo seksualni susret ... Imali smo bili prolaze dvostruko entenders oko sebe i reći seksualne šale vjerojatno podsvjesno nadajući se da će seks stražnji je glava u kratkom vremenu ...
Na dan kad su se stići JA je napravio siguran moj dom bio uredan i čist kao što sam se nadao da će to pokazati na vas i tko zna možda čak i dobiti da biste vidjeli sobu ... sam čekao na području prtljage i gledao za vas kada elektronički potpisati rekao svoj let je sletio.
Imam lijepo sliku od vas koji ste poslali, a leđa. Ja ne treba sada sliku kao lice je urezana u mom sjećanju ... Sjedio sam u tom području čeka i gleda kad sam špijunirala ti dolazi k meni. Mislim da ste me vidjeli u tom istom trenutku!
Vaše lice osvijetljen i širok osmijeh je ožbukani na njega.
Znam da sam imao najveći glupi osmijeh na moje lice! Kada smo stigli blizu, mi vrsta prestali i oklijevao ... Možda malo sramežljivi ili neugodno ... Mi uvjetno postignut jedni za druge i polako se istopila u ruke svaki drugi. Sve vrste misli su trčanje kroz moj um. "Hoće li me kao što su" Hoće li smo dobili zajedno? Hoćemo li dati? Hoćemo li imati spolni odnos ... Ali kao što smo ljubio, i ti prešani svoje tijelo u meni puna dužina, usne posegnete za rudnik, vaše ruke oko moga vrata sam shvatio nije bilo ništa brinuti.
Mi smo bili kao stari "prijatelji", zapravo puno više od toga. Naši poljupci postaje dublje i vatrene, do točke gdje su se ljudi gleda na nas i nasmijana. Ukazujući nas svojim prijateljima. Uz jecaj, smo izdvajali apart. Nije bilo prtljage kao što je već na brodu vaš sljedeći let ili negdje čeka. Hodali smo se u garažu i za moj auto. Prije nego što smo dobili u automobilu smo imali još jedan zagrljaj.
Ovaj jedan više, dublje ljubljenje i naše ruke su roaming malo. Pa sve do moje kuće održali smo ruke i nasmiješio se jedni na druge kao dvije školske djece na njihov prvi dan. Kada smo stigli na moje Condo kompleks, mi sedately prošetao osnova za moj jedinica. (Puno znatiželjnih ljudi ovdje žive s ništa učiniti, ali zabadati nos).
Kada smo otvorili moja vrata i ušao svjež zrak osjećao tako dobro. Napravila sam nas par pića i sjeli smo i ih pijucka za malo ... pričajući i cereći se ... polako mi inched bliže i bliže jedni drugima ... Održali smo ruke, a ja počeškala ruke iznad tvoje. Vi okrenuo svoju ruku tako da dlanovi su pritiskom na moje. Kauč ​​je 8-noga kože jedan s dosta prostora. Počeli smo poljubac ozbiljno sada.
Tvoje su usne tako meke i mek. Znao sam da smo imali samo par sati, ali ja ne želim žuriti naš prvi put. Ja se stavi leđa i legne pokraj tebe ... Sve dok mi usne i jezik su ljepljene na tvoje. Ja lizali vaše usne s vrhom mom jeziku. Zatim potisak ga duboko u usta bili jezik ispunjeni mina. Voljela sam osjetiti tvoj jezik hrvanje s mina. Mekana i živo je ... Moje ruke su miluje cijelo tijelo, samo pazite na dodir strane na bedrima i rukama.
Vi ste imali svjetlo pamuk haljinu. Kada mi ruke gumiran bedra haljina polako izdvajali gore ... haljina je vučenje gore kao visok kao struka sada. Po pokret vaše zdjelice znao sam da je dobivanje na vas. Do očitavanje rock hard penis koji je sada stan u moje hlače to je bio uzimajući za mene previše. Moje usne se preselio u svoj vrat u moje ruke miluju tvoj bedro, sada u unutrašnje bedrima. Stroking s mojim prstima. Lagano gubili tijekom svilen tijelo. Tada sam ležao moj dlan stan preko nasipom. ga pokrivaju s mojim toplim rukom.
I neka ga sjesti tamo i toplinu mog dlana je početak da vas gurnuti kukove do meni u susret. Kao što je moj usta putovao preko vrat i gornji dio grudi, te mi pomogao odvrtanja vaše bluzu i grudnjak. Moja ruka je još uvijek na vašem maca, ali sada sam polako i lagano grebanje kroz svoje gaćice. Vaša gaćice su vlažne i osjetio sam toplinu u vaginu pobjeći kroz prepone
Samo trčanje moje ruke gore i dolje prorez kroz tkaninu svoje gaćice ... ja grickaju na svoje bradavice i isisan ih jednu po jednu. JA ran moj jezik oko bradavice, a zatim isisan je teško!
Kao što sam isisan teško na bradavici Dospio sam dolje i odvlači na gaćice. Možete brzo se podigao i gaćice su bile učinjeno daleko sa. Pogledao sam u oči i pitao ako biste željeli otići "iznutra". JA nije 'morati pitati dva puta. Ti mi je dao veliki osmijeh i rekao:
"Oh yeah! Let's to učiniti. "
Kad smo stigli u spavaću sobu smo stajali po krevetu, oboje smo pao sve naše odjeće do poda. Vi išao u krevet, te sjeo na rub, a onda vas pozvali unatrag na leđa s nogama visi preko ruba kreveta. Siguran sam da vaše oči usmjerene na moj penis lepršav između nas. Sam kleknuo pred tebe, kukast moje ruke oko svog bedra i izvukao na samom rubu kreveta. Vi draped noge preko mojih ramena kao što sam ja sahranio svoje lice u tvoje vlažne maca degustacija slatkih sokova ebbing van onda sam izdvajali natrag i ran moj jezik u vaš razrez.
Gore-dolje, gore-dolje, gore i dolje. Tada sam koncentriran na "malog čovjeka u čamcu", ja ga lizali, to isisan, grickaju na njemu.  Jebacina sms Izrada ti stenjati sa željom.
Sokovi su samo teče iz vašeg vruće maca. Još uvijek igra sa svojim klitoris, ja polako gurnuo dva prsta u Vaš sada mokro usisavanje ih pussy.moving in i out i koristeći svoju ruku u pokretu vijak na dodir svih strana vaše vruće cunnie. Vaša pete počela pobijediti tetovaža na leđima kao izuzetno jak orgazam reket svoje tijelo.
Vaše tijelo je razmak, shuddering jer je to sperma je došao gore sa nožnim prstima.Spread kroz vaše cijelo tijelo i zatim eksplodirao duboko u trbuhu!
Popeo sam se na krevet i ležala kraj tebe. Do sada moj penis je bio lupanje jebacine uzivo  ... još uvijek je imao nekoliko šok, kao i vaše tijelo je još uvijek bio shuddering od svoj prvi orgazam i vrlo uzbuđen. Dok ste još uvijek u tom stanju sam se vratila na svoje grudi sa mojim jezikom. Bradavice su bile tako osjetljive da kad jezik ih dotakne vas moaned i podigli kukove. Moje ruke opet miluju vaše tijelo polako i lagano.
Vaša ruka posegnula za moju tvrtku penis i miluje. Tada ćete kakve mi je vući voljno, moj penis, na vrhu od vas ... Naravno da sam bio u pravu, s vama, tako da nije bilo previše teško za napraviti. Pogotovo jer sam bio idući tamo ionako.
Dobio sam na koljena i pogledao dolje na vas, ja shvatio moje lupanje alat i usmjerena na mokro otvoriti vagine. Vi podigao ruke backover glavu i nasmiješio mi se. Kao što sam ležao između bedrima sam gledao u oči i pitao da trljati moj penis sa svojim maca. Vi se nasmiješio i uzeo moj lupanje tvrdi član u vaše ruke. Vi ran povećan penis glavu gore i dolje vaš razrez. Gore i dolje, iznova i iznova ... K vragu, mislio sam da ću sperma pravo postoji. Ali ja gritted moje zube i održavati. You dahnu tiho i osjećao sam se otvorenih vaginu jeza kao što ste postigli još jedan orgazam.
"K vragu! Lou! DA! "
Nagnuo sam se naprijed i znao što sam htio, da ste bili spremni.domaci filmovi jebacina  Ti nalazi kruna na ulazu u vaš lijep mokro ulazu a ja sam polako oslanjao na njega. Kao prirubnicom glave moje krune skliznuo prošlosti povrede, te je skočio malo osjećaj njegove mase proći unutar napora. Dublje i dublje je otišao. Nisam mogao vjerovati kako je svilenkasto glatka, a vruće je tamo. Usne vagine nadut neki kao što je prihvatio svoju skupno. Kada vaš maca pulsirajuće i opet sam skoro došao opet. Vi orgasmed opet što polako našao utočište unutar.
Sada sam bio u koliko sam mogao dobiti. Vi se podiže i svoj maca oduzeti moj penis u snažan stisak ... Kao da nije želio pustiti. Pa, dijete, ja ne ide nigdje! Htio sam napraviti ovaj zajebavati spor, dug i ja sam si htio temeljito uživati ​​naš prvoj sjednici. Nisam puno stalo do mene, ali sam shvatio da su svi na čekanju i buildup je uzrok moje pune loptice da se žale. Vrijeme je za ići!
JA je otišao i brže i brže. Kao duboko kao što sam mogao ići na svaku moždanog udara, kao što je teško i brzo kao što sam mogao. Unutra i van, opet, opet, opet. Noge su prešli preko mojih leđa i ti mene jahali kao kauboj na suprot Bronco. Bili smo oboje u bijes sada. Dahtanje, vrištanje! I onda smo oboje to rekao.
"I" M Cumming! "Zajedno.
"K vragu! Lou! Nemojte prestati! "
"Brže, Baby! Brže. To je tamo, Baby !!!!" Vi vrisnula. Jebacina sms
JA pokušao da biste dobili kao duboko kao što sam mogao kao moj loptice izdao svoj vruće opterećenja. Opet i opet sam spurted u svoje ljubavno gnijezdo. Kada ste se osjećali moja vruća sperma u svom trbuhu vam eksplodirala opet i opet ... Jednom, dva puta tri puta ste imali višestruke orgazme! JA je zadržao stroking te dok ste bili Cumming.Iako sam bio iscrpljen ... Znoj curi za moj čelo. Htjela sam vam da dolaze kao čeznuti kao možete ga stajati. Nakon što je naša srca usporava i da bismo mogli disati opet, mi prevrnuo na naše strane, a održava svake druge u našim rukama. Moj penis ležao na moj trbuh, ljigavi s ljubavlju sokovi i kaplje ejakulat.
 Razmišljao sam koliko je velika je to i vjerojatno su previše. (Barem sam se nadao da ste bili.) Ali onda me pogledao i rekao,
"Wow!!
Tada sam znao ... to je bio prvi, ali ne i posljednji put za nas ...

Нема коментара:

Постави коментар