.

уторак, 12. април 2011.

SMS picke oglasi


Kandy i Ivan su sjedili u filmu, on uživa, čak i držeći se za ruke, kad odjednom čovjek dođe i sjedne na drugu stranu Kandy. Ivana gleda film i ne obraća pozornost. Kada se čovjek nagne nad i kaže: "Bok Kandy", kazala je skoro plijen, ali Mitch stavlja svoj prst na njegove usne joj ušutkati. Ona se smije stvarno velika, znajući Ivana neće moći vidjeti ništa joj i Mitch raditi u mraku.

Umjesto toga, ona gleda u ekran, pitajući se gde su picke  što će učiniti Mitch. Kada se ona osjeća njegovu ruku na nogu, ona zna što on ima na umu. Ona je odmah osjeća joj maca poteći s uzbuđenjem. Ona bi uzeti pulover u kazalište, jer ponekad su ga zadržao previše hladno. To je sigurno došao u ruci kao ona staviti preko krilu. Mitch iščašenje ruci ispod džemper i osjetio Kandy širiti njezine noge u očekivanju. Nosila je haljinu, koji je pristup bio lak za njega. Njegovi prsti otišao izravno joj maca, to je sve što je mogla učiniti kako bi glasno dahtanje. On nije bio nježan na sve, i prisiljeni ruku u njezine gaćice. Kandy scooted malo dolje u sjedištu, s njom širiti noge tako da je mogao dobiti svoje prste sve unutar nje.

Dok John zadovoljno gledala film, on nije imao ideju da Mitch je prst-jebeni svoju ženu i ona je oko da se sperma. Samo prije nego što ju je donio preko ruba, Mitch iznenada prestala. U frustracije, Kandy okrenuo pogled na njega.

Nagnuo se nad i šapnuo joj u uho: "meni u susret izvan kazališta."

Potom je ustao i otišao van, picke oglasi  uvjeren da će slijediti.

Kandy nije znao što učiniti, ali ona je bila umire to sperma, a ona je htjela iz Mitch.

"Baby, ja sam dobio da ide u kupaonicu", rekla je šapnuo Ivana prije ublažavanje izvan kazališta.

Vidjela Mitch stoji uz zahodi i otišao izravno u njega.

On je uhvatio je za ruku i izvukao ju u muškoj sobi.

Prije nego što je mogla objekt, rekao je, "Već sam provjeriti i nitko je ovdje. Oni su svi u kino."

Kandy nije briga u tom trenutku i pođoše za njim u leđa pašu. On je zatvorena i zaključana vrata iza njega i prije nego što je mogao išta reći, on je pao na koljena i izdvajali joj gaćice off. On je pokopan lice u njoj pizda i počeo joj jesti. To je samo uzeo nekoliko sekundi za nju da sperma erotika oglasi , jer je bio tako blizu u kazalištu.

Čim je završila vrhunac, Mitch je ustao i rekao joj da sjedi na WC. On je pao njegove hlače i punjena njegov penis u usta njezina. Vraga, kušao dobro. Ona je uvijek voljela da ga sisati. Ona je bila zgrada ritam, uzimajući sve njegov penis u usta, mila način je potisak i, kad netko iznenada ušao u zahod. Kandy je bio prestravljen, i čuo čovjeka ući na pašu pokraj njih.
Instinctly, ona izdvajali joj usta off njegov penis i održava njen dah, picke za jebanje da drugi čovjek čuti.Mitch bih imati ništa od toga. On je uhvatio njenu glavu i izdvajali joj lice natrag u njegov penis. Ona otvori usta i on je pao i. počeo je potisak i iz njezinih usta, ali je uspio ostati miran. Ona je čuo drugi čovjek potez u staji uz njih i zapravo vidio nogom ispod strani particiju. Mitch nije briga i dalje zajebavati joj usta drugog čovjeka ne više od nekoliko stopa daleko. U stvari, on je ejakulirao u usta, s čovjekom koji sjedi tamo.

U to vrijeme, čovjek zacrvenio wc i lijevo kupatilo. Mitch podiže Kandy i poljubio na usne, kliženje njegov jezik na njezin sperma-usta ispunjena.

"Nitko ne čini mi se kao topla kao vi," rekao je.

On je povukao svoju hlače i odjurila na vrata. On je provirio van i rukom za Kandy slijediti.Mitch pogledao okolo, a onda povukao Kandy blizu još jednom i poljubi joj zbogom.

Kandy ga ljubi leđa i stavlja joj gaćice u ruci. Uz đavolski smijeh, ona krenuli natrag u kazalište.

Ivana jedva ju je čak priznao kada je dobio natrag u njemu, jer je bio u filmu. Kao Kandy mislio o Mitch nije mogla stajati bilo koji više. Ona širi njezine noge i izvukao Ivana ruku ispod njezine džemper.

Vidjela je njegove oči zasvijetle kao on nagnuo i rekao: "Wow, Da li ste sigurni su mokri."

"Mislim na tebe me čini na taj način", rekla je kako svoje prste pomiluje joj lupanje klitoris.

Baš kao što je ona o da se sperma, ona zatvorila oči zamišljajući Mitch's, prste, jezik i penis. Ona je morala sama uhvatiti kad je ona došla. Ona je šapnuo: "Oh ... Oh ... Mitch John!" Ona je rekla sama ispravljanje brzo.

Nakon filma, dvoje od njih nije rekao ni riječi dok su bili u privatnost svojih vozila. Kandy osvrtanja preko na John, i purrs, "Ti me tako jebeno vruće u filmu. Što bi vam učiniti ako sam učinio nešto što nestašni na putu kući?"

Smijao se vraški i odgovori: "Vjerojatno voziti off road, jer znam da bih želite sisati moj kurac."

Kandy licks joj usne gladno i odgovori: "Ja bih, ali ne dok ste vožnje ljubav. Pričekajte nekoliko minuta i možete vidjeti što ću učiniti. "

Neizvjesnost čekanja ga čini toliko uzbuđen da je čuva pita "Što?"

Nakon što smo bili daleko od gradske svjetla, Kandy je uzeo ruku i držao ga kao što je ona uvijek čini kada su vožnje. Crtica odbora svjetla osvijetlio područje samo dovoljno pa su mogli vidjeti jedni druge jasno

Bila je toliko uzbuđena da je ona donijela Ivana predati joj grudi i mjesta prema prsima."Pogledajte kako teško mi je bradavica. Želiš li ga vidjeti? Kladim se da će vas pretvoriti u."

On je rekao: "Ooooh beba sigurno bi, uzmite top i grudnjak off i pustiti mene vidjeti one velike bebe!"

On je tada nasmiješio i predložio, "Jeste li ikada pokazivao kamiona sa svojim tijelom?"

Ona giggled i usklikne: "Da, i oni ga ljubio!"

S drhtaj u glasu upitao je, "Oh zajebavati da zvuči tako vruće! Kandy, ono što im je činiti?"

Ona je bljesnulo mu sparan cerenje, uklanja joj bluzu i grudnjak. "Kamiona uvijek honked tamo rog i napravio jebeni gibanja s tamo rukom. Ja zadirkivali ih malo i onda samo odvezli off niz cestu. "

On je gledao preko i vidio joj tits na otvorenom za svakoga da vidi. John guta i teško priznaje, "K vragu djevojka, Da li ste sigurni da znate kako me uzbuđuju. Moj kurac je hard rock sada!"

Ona mjesta joj ruku na traperice, "O Bože ti si teško! Pinch moje bradavice baby! Volim kada vam to učiniti! Mmm, teže baby!"

Kandy trese od uzbuđenja. Kao što je John prstohvata bradavice ona uklanja joj hlače i donje rublje. Ona je tada dijelovi njezine noge i počinje masturbira.

Ona gleda njegovu reakciju na neko vrijeme, Jebacina uzivo  onda je počeo pričati prljave. Zrak je bio težak sa svojim seksi miris. "Hej seksi, voliš li me vidi igrati s mojim hot-pička?"

John uzvikne, "Yessss! Želim da sperma za me baby!"

Ona je i dalje oplakivanje, drhti, i purrs, "Moja pička je preplavljena! My hot-rupa je lupanje! Oooooh beba, patiti moje bradavice, teže bebe. To je to! AARRGGHHHHHH!" 

On je tada povikao, "Cum za mene, neka ga, nek me čuju da strastveno krik kao vruće pička eksplodira svakih gdje!"

Kandy je osjetio vrhunac surging kroz nju kao teretni vlak izvan kontrole i vrišti: "Fuck sam cumming, opterećenje dovoljno čuti ab zaključati daleko."

Ivana joj satova i gotovo odvezli off road. Bog je napravio ga je vruće. Njezina vodio prst dolje kroz nju pokisao pička i licks njegove usne gladno. "Doll ste uzimajući jedan od pakla kurac kad smo se kući. Ja bih to učiniti ovdje na zemlji ceste, ali ne znam cestama oko da se ovdje dobro. Međutim, kada mi je činiti, da ćete dobiti zemlju jebeni. " 

Jednom unutar ispred vrata njihova doma, to nije 'uzeti ih dvije minute da se svuku i glavu u spavaću sobu. To je bio jedan od najboljih fucks Kandy ikada imao!

Нема коментара:

Постави коментар