.

понедељак, 20. јун 2011.

Zene za sex druzenje


Sam se probudila sljedeće jutro miris kave tako da sam otvorio vrata spavaće sobe i sam je vidio u kuhinji, otišao sam u kuhinju, a ona me sex chat uzivo dočekali uz šalicu kave i dugo mokar poljubac, jedino što je imala na bio je vrlo fin par gaćice i njezine prekrasne grudi samo su strše van na mene, ja sam uzeo gutljaj kave diveći joj tits, ona skliznula joj ruku u moje bokserice i rekao: Što mislite o sinoć?Rekao sam da je tako nadilazi sve što sam ikada učinio prije i uživao sam ga puno! Ona je željela za sex druzenje  znati što sam mislio o tome da glavu za prvi put i sam joj rekao da sam uživala toliko da sam mogao to učiniti opet sada i ja stvarno volio lizati joj maca.
Rekla je da joj je prvi put Mans previše, oni su se govori o seksu za vrijeme i sve samo vrsta okupila sinoć, razgovarali smo o tome i želimo da ostanu neko vrijeme, ako želite, rekao sam Volio bih, ali kasnije mi je potrebno da biste dobili nešto više odjeće od moje kuće, ona je OK i poljubio me opet. Rekla je moj čovjek budi rožnat svako jutro, želite da mi pomogne da ga cum opet?Rekao sam da i ona uze moju ruku i vodio me na njihovu spavaću sobu, dobili smo ispod plahte i ruke naše pomiluje njegov penis, oči otvorene, a on namršti na oba od nas, to nije dugo, a on je teško, ona pogledala mene i znao sam htjela gledati mi se sisati pa sam nagnuo i pomiluje ga neki više gledati glavu pop zene za seks druzenje  iz kožice i onda se moj usta prihvatilo njegovu tvrdoću, ja lizali i isisan na glavi, a zatim skliznuo usta kao daleko dolje kao što sam mogao, osjećao sam joj ruku na moj penis koji se brzo je oteklina.sex chat uzivo  Ja nije mogao vjerovati kako dobro njegova hard penis osjeća u mojim ustima, ona me izvukao izvan nje samo dovoljno dugo držati njezin jezik niz moje grlo i onda gurnuo usta natrag dolje na njegov penis i reče da mu sperma dobra beba.
Ja Pomilovala i sisao na njega još i mogao sam osjetiti lupanje u usta, izvukao sam izvan nje i to pogladio samo tako da sam mogao gledati glavu dolaze iz tog prekrasno mekana kožica za neko vrijeme i onda sam swirled donjoj moj jezik oko glave dok sam zadržao ga milovati, primijetio sam malu količinu tekućine mliječnog na glavu pa sam shvatio da za sex druzenje  je blizu orgazma, otišao sam natrag dolje na nju i fouf poteza kasnije svojim toplim sperma isprazniti u usta, prvi špricati hit leđa moje grlo i opet sam mogao osjetiti ostatak na moj jezik sa svakim lupati njegov penis, ja sam ga progutao u malim serijama i to je bio malo slano i nije okus loše uopće ne znam zašto tako da mnoge žene ne žele dati glavu to je divno! Nakon što su učinili s njim Gospe od kuće mi je vodio natrag u kuhinju, a ona je položen na kuhinjski stol i raširila noge i rekla lizati moja maca! Rekao sam što je vaš čovjek? ona je rekla da je ok složili smo se da možete imati oba od nas bilo koje vrijeme želite, dobio sam stvarno vruće gledajući ga sisati i sada je moj red, sam stavio vrh moj jezik u njezinu već mokro pička i lizali daleko, ona je stavi joj ruke na leđa moje glave i izdvajali moje lice u njoj silom, ja sam stvarno uživao okus joj maca, nikada nisam okusio nešto kao što je njezin, to je gotovo mošusni vanilije okus.
Stavio sam ruku ispod njezine noge  zene za sex i podiže malo i moj jezik ju je pronašao malo stražnja vrata, čim moj jezik je dotaknuo krenula s malo wimpering buke, rekla je ona oh baby čuvati taj događaj i prstom naći klitoris, manje od minute kasnije njezin orgazam sex chat uzivo je bio na moje lice i stol, ona odmarao par minuta, a zatim izvukao moj tvrd kurac u njezinu mokro maca, nikada nisam dobio niti na kuhinjskom stolu prije i to mi je uključivanje, između tog i joj jako mokro maca mi nije mogao držati ga bilo više, moj penis počela lupanje i snimanja sperma duboko u njoj, samo sam je održan u njoj sve dok je dobio mekana i klizila van, ona je samo postavio tamo i gledao sam svoje sjeme curiti njezina pička zene za seks  i trknuti ispucati svoje dupe na stol.

Нема коментара:

Постави коментар