.

четвртак, 23. јун 2011.

Licni sms oglasi za upoznavanje


Bilo je vruće, vlažne dan a ja sam bio radi na mom autu. Ja se dogodilo da izgledaju gore i vidjela moja susjeda u njoj maleni mini kupaći kostim hodanje se da poštanski sandučić da bi joj pošte. Zapravo joj kupaći kostim lijevo malo mašte i odskočiti njezine grudi je vrlo izražen.
Na putu natrag je došla preko i rekao da vidi sms oglasi  srbija što je tako vruće i vlažne, ako želim ohladiti u svom bazenu sam bio dobrodošao. Sam spomenuo da nisam imao kupaći kostim, a ona reče: "To je u redu, s visokom ogradom oko bazena ne jednom nositi ni većinu vremena."

Uz poziv kao da je ono što normalan čovjek mogao odoljeti. Sam završio s autom pa sam stavio alata daleko i ode u kuću da biste dobili mast od moje ruke. Tada sam na čelu do nje dvorištu. JA je otišao kroz vrata u dvorište. Bazen je bio prilično velik s hladnom vodom osvježava izgleda. Bila je polaganje kola dnevni boravak, njezin kupaći kostim je nigdje da se vidi. Jedna od prvih stvari koje sam primijetio je, ne tan linije. Njezine grudi sms oglasi  beograd 
 nisu bili pretjerano veliki ili mali, samo savršena par s četvrtine veličine bradavice. Dalje je jedan inčni široki komad crne stidne dlake samo da pokriva nju razrez. "Hajde, skinuti odjeću, vodu je nas čeka." rekla je ona. S tim sam svuče sve moje odjeće. Kad sam uklonio moje gaćice moj penis nastala u gotovo punoj erekciju.
"To sigurno izgleda kao da je potrebno ohladiti", rekla je. Zatim je ustao i zaronio u bazen.Pratio sam i hladnoću vode gotovo je uzeo moj dah daleko. Kad sam na površinu je bila plutajući u blizini, joj tits strše iznad vode i bradavice su tvrde.
Ja prevrnuo na leđima, a ona je ukazao i rekao: "To izgleda kao da imate periskop tamo."Pogledala sam dolje i vidjela moj penis priljepljivanje iznad vode. Umjesto smanjenje je postalo potpuno uspravno, svih 7 cm od njega. "Kladim se da ne možete me uhvatiti", rekla je, a zatim skinula  jebacina uzivo  plivanja za drugi kraj bazena. S nekoliko jakih udaraca sam gotovo ju je uhvatio kad je odjednom nestala. Sljedeća stvar sam znao da sam mogao osjetiti ruke oko mog penis. Sam stavio glavu podvodni i tamo je bila sa smiješkom na licu. Ona je tada preselio bliže meni i uzeo moj penis u usta njezina. Toplina joj usta i hladnoću vode gotovo mi je krenuo, ali sam   sms oglasi za upoznavanje  uspio da ne eksplodirati još. Ona je tada pojavile i rekao: "Idemo i nokautirati za vrijeme i osušiti."
Popeli smo se iz bazena i širenje nekih jastuci i ručnici na cementa oko bazena. Ona je propisano pored mene, a zatim počeo me ljubiti. Polako je radila svoj put prema dolje na moje grudi, a zatim počeo sisanje moje bradavice. Nikad nisam imao bilo tko to i prije i činilo se kao da je netko snimanja električni naboj iz moje bradavice na moje loptice.Nakon nekoliko minuta ovu nastavila na jugu do mog pupka, gdje je umetnut njezin jezik koliko bi to ići. Po ovom trenutku njezine ruke su se igrala sa svojim pijetao i loptice.
Sljedeća je bila na moj penis, ali umjesto da ga stavite u usta ona se preselila u jednu stranu i počeo štipa na moj skrotum. Ona je tada osvojio je prvo jedna lopta u usta i isisan je još jedan osjećaj da nikada nisam osjetila. Većina žena samo obuzdava tip kugli, ali ovaj je to sisa u usta i valjanje njezin jebacina uzivo   jezik oko njega. Zatim je uzeo drugi u ustima. Sam je pitala može li se i od njih, ali je rekla da su prevelike da bi stale u usta odjednom. Odjednom je uključen pozicije, tako da joj maca je pravo u moje lice. "Jedite moja maca", rekla je, a zatim je cijelom dužinom moj penis dolje joj grlo. Dospio sam se s obje ruke i širenje usne joj pička otvoriti. To glistened s vlagom i onda sam stavio moj jezik u njezinu rupu. Okus je prekrasan, to okusio tako svjež i čist. Sam klizila moj jezik uz nju šlic dok sam našao njezin klitoris, onda sam ga sisao u usta kao da je maleni penis.Njen klitoris bio je zapravo više od jednog inča dugo i imao je glavu na njega kao penis.
Kao što sam to počela mljeti joj maca u moje lice i znao sam da je bila skoro spremna da se sperma. Ja sam bio gotovo spreman za cum od nje sisa moj penis. Ona je odjednom neka je niz jauk kao ona je došla do vrhunca. Njezina vratne mišiće ugovorenih oko moje penis i ja pustiti s jednim od najvećih opterećenja sperma sam ikada imao metak. Bilo je toliko da je ponestalo usta i dolje moj sac prije pada na ručnik Bio sam na polaganje. Kad smo oboje oporavila, rekla je "Idemo na kupanje i onda želim da me jebati." Mi doplivao za malo zatim vratio se na rubu bazena. Mi utvrđenim na jastuci i ručnika i počeo igrati oko. Ona je igrala sa svojim pijetao sms oglasi za upoznavanje srbija 
 i loptice opet kao što sam fingered joj razrez i maca. Ja ne stavim svoj prst joj rupu, a zatim ga izvadio i zamijenio ga s mojim palac. Zbog načina na palac naginje u ženska maca je vrlo lako za pronaći njezinu G točku. Kada to učinite oni će početi mlatiti okolo i jadikovati, a zatim doći do drugog orgazma. "Stavite penis u meni ti guzica", rekla je, "Želim osjetiti sve do moja maca sve dok ne dosegnete moje maternice. Hajde, jebi me teško, želim vam ispuniti moje utrobe sa svim sperma."
Nikada nisam imao ženu razgovarati sa mnom kao što je ovaj, uglavnom oni samo tamo ležao kao što sam skliznula moj penis i od njih dok sam pucao opterećenje sperma unutar njih. To je zapravo prvi put. Moj penis skliznuo i iz nje, sve brže i brže, odjednom sam osjetio napetost u moje loptice i znao sam da ću eksplodirati. Ja gurnuo moj penis koliko u nju kao što sam mogao, a zatim pustiti s onim što čini volio galon sperma.
Sam položio sa svojom penis pokopan u njoj dok se smanjio i na kraju pala out jebacina uzivo  . Gledao sam joj pička i vidio potok sperma curi dolje preko magarca rupa.
"Morat ćete raditi na vašem automobilu češće, tako da možete doći i ide kupanje." rekla je ona.

Нема коментара:

Постави коментар