.

петак, 3. јун 2011.

Sex u troje


Nakon što je pročitao toliko priče o ovdje želim vam reći o našim istinita priča o onome što se dogodilo između moja supruga Ann i ja kad smo imali naš prvi seks u troje sa mojim najboljim drug Ivan.
Moja supruga Ann i ja sam bio u braku 20yrs sada i sve je počelo kad smo bili udvaranje, bili smo u našem 30-ih. Nakon što je razdvojiti od moje prijašnje veze sam živjela u B & B za neko vrijeme, a to je kad sam prvi put susreo Ivana Trčao je B & B također je bio jedan i razdvojiti od svojih prethodnih sex chat uzivo   odnosa te saznali da smo imali puno zajedničkog smo se izaći zajedno na nekoliko pubova i noćnih klubova i ići na skidanje, ponekad bismo se posreći drugi puta nije svejedno nakon nekog vremena odlučio sam odgovoriti na jedan oglas u usamljenim srcima dio lokalne novine, a to je kad srela sam buduću suprugu Ann, što nisam primijetio u to vrijeme bio da je moj najbolji drug je također napisao / odgovori na isti oglas.
Da biste izrezali vrlo duljimo smo upoznali i imali nekoliko pića u pub i onda kasnije noćni klub i oboje smo dobili na tako dobro. 
Nakon nekoliko datuma ona me je pozvala k njezinoj kući sex u troje , a mi pričali i imali nekoliko pića gledali TV, a kasnije me je zamolio da ostane, a mi vodili ljubav prvi put to je bio prekrasan.
Ann je 5ft 6 tanak i veliki lik duge kose crnka veličini 36dd boobs i bradavicama kada je igrao sa i isisan dobiti vrlo uspravno i ima nezasitan seksualni apetit sam 6ft visok i vitak kratke tamne kose i prilično dobro obdarena.
Bilo je nekoliko tjedana prije nego što sam uveo moj najbolji prijatelj John Ann  u troje sex sada John je kuhar po zanimanju je također visok, ali nabijen dobro građen čovjek i došao je na toj prvoj noći uvod u nas kuhati jelo i kad joj je rekao da je on Također je odgovorio na njen oglas u radu i ona jednostavno ne znate gdje staviti sebe, nakon isprike su i sjeli smo i jeli naši obrok mi naseljavaju dolje i imao nekoliko pića zajedno i pričali o tome i da je to jasno Ann da je ljubav za moj najbolji drug ona nije fancy njega ili nešto slično što smo postali dobri prijatelji.
Tako nakon što je taj prvi uvod u moj prijatelj Ivan smo svi koriste u susret te su nekoliko pića zajedno u pub na cesti ponekad bi kuhati jelo za nas i on je postao redoviti posjetitelj nas  sex chat uzivo  oboje koji je kasnije u moje priče postao seksualno.
Jedne noći kada Ann i sam proveo neko vrijeme zajedno sam ju pitao kakve filmove voli, a ona je rekla da se svidio dobar horor film tako da na moj posjet lokalnoj trgovini video vratio sam se s onim što sam mislila da je dobar horor film i kad smo počeli gledati ga, bilo je jasno nam je da ovo nije sex sa dve zene tvoj uobičajeni tip horora je sadržavao nekoliko gole žene u zatvoru obavljanju lezbijka djela jedni na druge i muških zatvora wardens jebeni pakao iz njih.
Pa oboje smo gledali jedni na druge i bio sam toliko neugodno što sam donio za nas gledati oboje smo sjedili i gledali cijeli film zajedno i to je kasnije jasno mi je da film ju je okrenuo na malo kao što je učinio za sebi, jer dok smo sjedili i gledali ja undid joj vrh i igrao s bradavicama, a ona pomiluje moj penis kroz moje traperice to je dovelo do nas raskrivanje off i ja joj jebeno na kauč bila je toliko uspaljen da noći. Ovo je bio moj red da svaki put kad sam ju pitao kakav film želiš dobiti kad god rekla je užas Znao sam da moje sreće je u te je postalo naša mala stvar.
Nekoliko tjedana otišao je i sam se preselio u trajno s Ann i kada sljedeći put Ivan je došao okrugli sam neka skliznuti s njim o našoj horor gledajući on je  sa 2 zene sex sugerirao da mene i njega otići u video shop zajedno te noći, a on će izabrati film što je vidio mnoge od njih prije i znao neke dobre, 
Dakle, Ann i ja dogovorili smo otišli off i odabrati film, sada Ann i ja ne mislim da je bilo seksualnog će se dogoditi između nas tu noć dok gledate film znajući da je moj najbolji drug je sjedio s nama, ali je to učinio.Ann je otišao kako bi dobili nešto za piće i za nas i dok je daleko bio uzimajući pića Ivan je komentirao da me o tome kako seksi Ann izgledao i da je lijepo veličine boobs, pa sam mu rekla da da ona ne izgledaju tako seksi i dobiva vrlo uključen kada gledate filmove, kad Ann stigao s našim pića smo dobili sami sjeli na kauč i počeo gledati film imali smo izabrali i dok smo gledali film sam mogao vidjeti da je Ivan bio obličje preko Ann i njezin promatrajući gore sam može reći da je osjećaj Randy i htjeli napraviti potez na njoj, dobili smo više pića i vrijeme film je bio na pola puta kroz svi smo bili uzimajući pijan quite Ann je napravio komentar o tome je mislila da je film bio malo loša jer nije bilo uspravno cocks pokazuje i da je pripremljen za muške je to kad Ivan je predložio da sljedeći put on dođe on će donijeti sa sobom film koji ne pokazuju uspravno cocks za nas gledati i Ann komentirao je da bi biti dobro, nakon što je film bio završen smo satand pili smo neki više, a kasnije Ivan je naredio taksi i otišao.
Mi smo zatim je otišao u krevet, a mi sjeo razgovor, počeo sam moždani udar Ann's boobs i sisati na nju nipples i sam se preselio svoju ruku dolje joj struka i počeo prst joj maca gdje je bila tako mokra i uključen, to je onda rekla mi se da dok sam otišao u WC Ivan je napravio premjestiti na nju i on je stavio svoju ruku na njezin boobs i počeo igrati s njima (ona je nosila uske skakač koji naglašavaju njezin lik off vrlo dobro), sex chat uzivo  ona mi je rekla da je ona da mi kaže što se dogodilo kao ona osjećala malo uznemirila, ali s druge strane ona je također bio uključen po pristupu moram priznati da sam bio malo šokiran, ali ovo kasnije ju je uvjerio da sam bio sretniji od onoga što se upravo dogodilo kao što je mi je okrenut na da je Ivan je osjetio njezin boobs i pitala sam joj ono što je rekao i da ju je pitao ako joj boobs su kao velika kao jedna od žena na filmu i kad je odgovorio da je on 36dd ju je pitao da li je to ok za njega vidjeti za sebe na koje je pristala. Ja sam tako dobio okrenuo na ovom sam dobio pravo na hard i Ann otišao dolje na mene i dao mi pravo dobro popušiti i sam došao u usta njezina gotovo odmah. Do vremena John je stigao sa svojim video tjedan dana kasnije ja jednostavno ne mogu čekati da vidi da li će to ići dalje tjedan dana činilo se kao vječnost.

Нема коментара:

Постави коментар