.

уторак, 5. јул 2011.

Erotski sms

Steve i ja sam bio veteran sms swingeri za neko vrijeme sada. Osim toga, mi živimo 24 / 7 d / s lifestyle i ja sam 100% i podložni su ga. Kroz godine smo upoznali puno parova, jednog muškaraca i žena i uvijek uživao u našim iskustvima. Nedavno smo prisustvovali nekoliko stranaka i sastao se Josh i Samantha, ali nisu imali zadovoljstvo igranja s par. Tijekom mjeseca smo govorili često i družili zajedno na barova i klubova.Bih opisati ovaj par kao iznimno sramežljiv da je zadržao za sebe na zabavama. Nakon razgovora s Samantha u nekoliko navrata preko erotski sms chat chatovima izrazila htjeli biti sa ženom i biti dominiraju. Nakon nekoliko chatovima i razgovor s Učiteljem, odlučili smo da ću joj dominirati i ispuniti joj fantazije i nada se da bi par iz njihove ljuske.

Dakle, nakon nekoliko tjedana planiranja između sex chat uzivo   četiri od nas, vrijeme napokon je došlo da preuzmu kontrolu nad Samantha i zadovoljavanju Master i Josh'On hladnih zimskih noći siječnja, par je došao u naš dom oko 19:00. Josh je bio miran i stidljiv i Sam izgledao nervozan, ali uzbuđen. Nakon ulaska naš dom i pozdrav ih Master i ja uzeo par našem podrumu i noći počeo ".

Kao što Sam je ušao u podrum, odmah sam je preuzeo kontrolu nad svojim umom, dušom i tijelom. Bila je dao upute o poslušnosti i discipline za nepoštivanje. Ona je pristala ". "Vaš prvi zadatak bit će da skinu sve svoje odjeće, uredno ih savijte i stavite na stol, imate 45 sekundi da se vrate k meni i kleknuti potpuno gola 'Sam dogovoreno" dok je izvodila svoju prvu upute, Master i Josh stajao tiho promatranje i uzimanje u cijelu scenu i Sam se vratio sa hot sms upoznavanje sekundi na pretek. Izgledala je lijepo stoje preda mnom nemoćni s njom lijepe smeđe oči i gola tijela. 'Nećete govoriti osim govorio i da neće napraviti oka kontakt s bilo koje od nas. Osim toga, ostat ćete u mogućnosti s glave bowled dolje, čeka za vaš sljedeći upute "Sam dogovorio s 'da maam' Sam sjedio za neko vrijeme, dok me moj gospodar nad pozvao na koljenima da se brine o njemu.Uzeo sam njegov penis u usta polako guta svaki centimetar dok sam progutala njegova sperma. Nakon toga sam bio pušten da se vrati na Sam. Josh i dalje ostati sramežljivi i miran stoji samo gledajući s hard penis.

Sam sada će ići preko stajati u kutu sa svojim nos zid i ruke na glavu i ostati goli, tako da svi mogu pogledati na skitnica koji će biti ugodan svima nama ubrzo "" Da maam 'Kao što smo svi zurio u Sam, sam otišao i dobio nas neke pića i zalogaje, a mi samo sjedio leđa gleda lijepu golo tijelo. "Vi svibanj okrenuti sada" kao što je okrenula je pogledala u Josha s uzbuđenjem i nervozom. "Ah mali skitnica ne zna kako slušati.Sam došao ovdje sada. Ona je hodio putem klekne pred mene s glavom prema dolje bowled. Zašto ne poslušati zapovijedi dao mene? ' 'Žao mi je, zaboravio sam maam' 'neposluh dovodi do kazne, a budući da je potrebno podsjetnik na pravila bit će 
sex chat uzivo  kažnjen sad' sam voditi Sam po ovratnikom i povodac na kauču, gdje sam sjedio i njen nalazi iznad moje koljeno i smacked njezinim golim dnu s moje ruke. 

Cmok "Cmok" ukus ". 15 minuta kasnije, ona je plakala, teary očiju i njezin dnu je crvena '. Ona klekne preda mnom govoreći: 'žao maam da neće ponoviti' Osim joj spankings je bio postavljen u kutu s bradavica stezaljke na mjestu, stražnjica priključiti na mjestu i vibrator u njoj pizda. 'Nećete sperma ili ćete požaliti zadovoljstvo "svi smo sub gledajući mučenje, uzbuđenje i želja joj je za oslobađanje, ali je odbijen. Ona je bila natopljena joj maca sokova, kaplje niz njezine noge, moleći za orgazam. Josh je nastavio mirno sjediti s hard penis.

Konačno sam ju pušten iz rodnice, ali je zadržao priključak bradavica stezaljke i stražnjica je plug-in mjesto kao podsjetnik o tome tko je ona.Sam je tada bio ograničen i gagged u stolici dok je gledao nas troje play "bio sam sad kurvom sms upoznavanje srbija  za Master i Josh. Majstor mi je uputio na puše 2 zajedno, gutanja 2 pipe u jednom trenutku. Ja klekne na koljena za ono što se činilo kao sati polako uzimanje obje cocks u usta, gutati svaki centimetar. Ja lizali svoje loptice, dicks i magarad s mojim ruke vezane iza mojih leđa, a Samantha gledali. Njezina vagina je kapa više od minute promatrajući nas troje igrati. Sjedila je tamo bespomoćno s njom širiti noge razmaknute, sjedeći na stražnjicu plug, bradavica stezaljke povlačenjem s njom svaki pokret i usta gagged. Njezina vagina lijepa pogleda vlažan od mjesta gdje sam bio kleči, a ja ne mogu čekati da jedu joj maca. Kao što sam i dalje da klekne sisanče i cocks i konačno se objavio u moja usta i ja sam uputio podijeliti s Samantha. Hodao sam preko uklonjena gušenja i ona okrenula glavu od usta, ukus u lice, ona je okrenula leđa i prihvatio obje muške sperma po meni ljubljenja. Sam klizila moj jezik dolje joj grlo i poljubio za dugo vremena, ona borila i sa svakom borbom sam smacked grudima, a ona yelped. Ljudi stajao gledajući '..

Moj plan je također bio njezin zafrkavati do ona nije mogla izdržati i orgazam bez dopuštenja. Voljela sam vidjeti ženu biti spanked za neposluh, plus to je bio toliko zabavan gledala pate od toga da bude uskraćeno puštanje iz svih zadovoljstvo što je prima. Hodao sam preko nje sada gagged usta i kleknu i lizali njoj maca, zaustavljanje svaki put je dobio blizu orgazma, plakala je s takvim užitkom. Nakon što neko vrijeme, ja sam razriješen Sam i stavio sms erotski uke iza leđa te ih vezane lisicama. Izgledala je tako bespomoćno, ali lijepa kleči preda mnom i to je tak
 upoznavanje srbija ro vruće je vidjeti u boli od bradavica stezaljke. Sam je išao preko kauč njezin ovratnik i remen, sjeo i odveo preko moje koljeno. Sam joj spanked joj je već crveno gola dnu zauvijek i Master i Josh sex chat uzivo  pomagao kad sam postao umoran. Osim toga, za to vrijeme svoje spanking, joj maca lizali i bio njezin klitoris bio isisan dok je stražnjica čep bio spanked joj dupe dalje u. Ona yelped, plakala, molila za orgazam, ali opet sam negirao da, barem dok sam se moje zadovoljstvo. 

Imao sam Sam klečati na podu pred nama kao i mi svi sjede na kauču i naizmjence s usta. Sjedio sam u sredini sa Josh i Master na obje strane mene. Imao sam zadovoljstvo da joj usta na prvom mjestu. Ja sagnuo uhvatio lijepu smeđu kosu od iza i prisiljeni joj lice na moj mokro sočan maca. Rekao sam joj lizati moja maca od vrha do dna moje dupe polako i ona poštuje. Bila je tako vruće s njom lice moja maca, jer to joj je prvi put jede žena. Ona lizali nježno za neko vrijeme, sisanje moj klitoris, lizanje od vrha do dna, držati njezin jezik u moja maca i magarca.Sam je objavio, a ona isisan Master je kurac prvi, ja gurnula svoju glavu dolje njegov penis sa svakim potezom usta, prisiljavajući usta dalje svaki put. Ona je isisan njegov penis svi put dolje, joj gagging. 'Ako opet geg ćete biti pljuska, razumio? " 'Da maam "Ona sisao obje muške cocks bez gagging dok su oboje došli opet. Donio sam joj natrag u klečećeg položaja ispred mene. Ja pomiluje njezino lice, prsa i maca nježno i njezin upute da će jesti moja maca dok sam reći joj da se zaustavi. "Vi ćete lizati i sisati me dok sam vam inače a vi znate kako mi se sviđa moja maca jede. Ako napravite bilo kakve pogreške, zaustaviti ili premjestiti svoje lice od moja maca ćete biti discipliniran i ne će vam se svidjeti. Osim toga, od vas će biti odbijen orgazam večeras, a mi ćemo nastaviti da koristite kao kurva si. Dečki mogu raditi što žele, a vi nećete orgazam bez dopuštenja. Je li to razumjeti? " 'Da maam' sam je uhvatio za kosu s njom ruke vezane lisicama iza leđa i njezin prisiljeni dolje na moje mokro maca. Ona lizali, usisan svaki centimetar moja maca i magarca dok sam došao i squirted sve nad njom lice. Iako ona nikada nije doživjela žena squirting nastavila u skladu s mojim naredbama jede moja maca. Master i Josh joj jebeno teško puknuti lice na moja maca, magarca jebote teško, tako da joj lice Udario moja maca. Bila je prisiljena to učiniti opet i opet. Master i Josh kraju koristio moje lice kao igračka za njihove cocks. Nakon otprilike sat ili tako da sam podigao za kosu iz moje maca i muškarci CAM diljem joj lice. Njezino lice je bilo prekriveno sokova od moja maca i muške sperma i provela sljedećih pet minuta koristeći 
sex chat uzivo svoj jezik i prste za sebe očistiti dok kleči pred nama.Izgledala je lijepo i nemoćne, ali tako vruće kao kurva bila je u našim očima. 

Poslao sam joj natrag u kutu, tako da možemo uzeti stanku prije nego što smo ju ponovno koristiti. Ona je stajala lijepo u kutu čeka obratiti za užitak. Tri od nas stajali okolo, govorio, našalio se o njoj koristi kao kurve i imao nekoliko pića. Bila je lijepa, ali poslušnim kurva jedna da sam bio ponosan. To je sada gotovo 10:00 i bio je vrijeme za sljedeću scenu''

Sam je uzeo za povodac i ogrlicu i nju dovesti do kreveta gdje sam vezane lisicama ruke na zid, a njom širiti noge širom otvorena za krevet.Ona je tamo ležao gol, nemoćnim i umire za užitak. 'Opet kurva nećete doživjeti orgazam bez dopuštenja. Je li to razumjeti? " 'Da Maam' sam je zadirkivali za neko vrijeme, sisa na nju bolne bradavice koje su veći sada, nakon stezaljke i modricama. Ja lizali njoj sočan maca da okusi, tako slatko da ostavi me žele više. Master i Josh stajao gledajući s tvrdim cocks. Uživao sam koristeći i njezina zadirkivanja, joj jebanje sms  sa stražnjica utikač, vibrirajući dildo i lizanje joj maca, ona je plakala od prosjačenja "molim mogu li sperma sada, molimo!" 'Ne, ne može, kurve ne smiju sperma' onda sam sjela na njezinu licu, da joj lizati i sisati moja maca i magarca kao što sam jeo joj maca. Ona izvodi oralni seks s tim vještina i mene pleasured toliko sam squirted sve nad njom lice i grudi. Ja lizali moja sperma joj lice i grudi, koja je odmah dečki sperma.Sada je na redu za pleasure''and seksualnog mučenja '..

Sam i dalje leži tamo bespomoćno i žele objaviti, tako badly'I joj maca lizali iznova i iznova što joj molim za orgazam prije nego što joj omogućuje da se sperma. Ona je vrisnula toliko glasno nakon prvog orgazma prosio za mene. Master, Josh i ja naizmjence lizanje joj maca i magarca, koristeći svoje lice kao igračka i dopuštajući joj da sperma više i više, sluh joj vrišti sa svakog orgazma. JA baciti moj remen na i jeben tvrdi u nju maca i magarca kao dečki jebeno lice više i više, njezin gagging, šamaranje lice zbog neizvršenja, dok ih puše. Ona je plakala, vrištala, molila nas previše zaustaviti, ali mi i dalje joj koristiti kao kurva. Ona je molila za tako dugo za orgazma smo idući u dati joj dobro. Uzeli smo okreće jebote joj maca i magarca pojedinačno, te ih jebeni oba u isto vrijeme dok sam sjedio na licu, a ona moja maca lizali, opet što me špricati po cijelom licu. Nakon sata jebote ove kurve joj noć napokon dolazi kraju. Mi objavljen ruke i noge i uputio se oblačiti. 'Vi imate 30 sekundi 
sex chat uzivo  da se obučem i kleči ispred mene "," Da Maam' Nažalost, za Sam je bila kasno po 15 sekundi prije nego što je klekne ispred mene. Sam prisiljen joj hlače i gaćice do gležnjeva i njezin stavljen na moje koljeno i njezin spanked više i više '. 

Cmok! Cmok! Cmok!

Ona je plakala, više i više '. Nakon 15 minuta  
sex chat uzivo je bila izdana i zahvalila što su nam dopustili da joj molimo da nam se sve ". 

Нема коментара:

Постави коментар